Thursday, August 27, 2015

Medela Nursing Camisole

Salam

Otak aku dah saturated. dok study penyakit mata dari tadi
mehla kita berblog
haha at least takde la aku gi online shopping. kira bagus ni kawal nafsu
haha

duk tgk gambar sakit mata macam2 nih, naikk bosan plak
asal study jer ko bosan yer
kalu duk tenung gambar barang masa online shopping takde ngantuk bagai plak kann
kehkeh

okeh2
aku tgh pakai medela nursing camisole nih
best lahhhhh
sepanjang pantang ni aku pakai ni jer
kalau aku malas pakai bra
camisole ni dah cukup
material dia best..takde melekat kat nipple ko.
sejukk jerr
bleh pakai bwh t shirt or pakai gitu jer pon boleh
yg best design dia , takde buat tetek ko nampak jatuh
haaaa tu yg best
hahaha
pakai bra kan kadang2 rimas masa pantang nih
so aku pakai dari pagi sampai malam
senang, nak selak n hook dia mmg senang nak release bila nak menetek

aku beli ni pun tetiba jer
masa gi expo masa tgh mengandung ari tu
RM 80.. aku rasa murah sgt lah..
bila aku tgk kat online website bbstore tuh.. rm 50++ jahh
cesss
nanti kita beli satu lagi kat website tu yer
ehhhhh hahaha

nih gambar dr pakcik gugel. takkan letak gambar aku yg pakai lak hihihi


babai



No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails