Friday, December 21, 2012

Orang tamak selalu untung!

Haishhhhh
Hehhehehe
Ayat nih bukan aku yer selalu utarakan
Ini ayat daddy si boolat!
Kihkih
Ntahapa2

Humaira' ni kan ada habit tak senonoh
Time makan dia selalu nk aku letak byk2 mknn dlm pinggan dia
Kalau mkn tak pe lah
Ni tak 3/4 dari makanan tu dia sepah2 kan
Tu yg aku letak sikit2
Bila dia dah mintak baru aku tambah kat dlm pinggan dia

Taaappiiiii ini budak sgt creative
Dia akan sumbat makanan byk2 dlm mulut dia pastu tangan tu mintak makanan
Bila aku ckp tu dlm mulut awak ada lagi
Dia geleng2 kepala sambil goyang2 tgn dia meaning makanan dah habis!
Ayayayaiiiiiiiii


Aku ada bukti.time breakfast tadi aku snap pics
Yg menunjukkan perangai tak senonoh anak comel aku nih
Hahahahha

Sila tgk pic bwh ni dari kiri plg atas

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails