Tuesday, December 11, 2012

NOvember 2012

aku tak ngntuk lagi
humaira' n daddy dah tido dari tadi
tu lah aku
kalau dah study..mmg agak bertenaga lepas tu
abis dah bab interpreting chest x ray n bab insurance claim
khatam!


saya sgt suka november
byk significant events
ececeh
tau la birthday aku bulan ni
n birthday kakak,kawan
birthday laki aku..ihik
aku kawen pon bulan 11
dah la tahun ni 2012
so sgt cun date
1.11.12
10-11-12
cun kan???
sgt suka lahh

well
bulan ni gak byk berlaku benda
ada ups n downs
standard lah
dlm career aku pon byk
tatau lah nk citer camner
tapi all these make me braver
bila terlalu byk yyg menyesakkan
menyakitkan
mendownnnnnn kan semangat
family n d loved one is our precious

tapi kannnn
mmg Allah tu adil.MAHA ADIL
sebelum dia bagi pelangi
dia bagi hujan
for us to appreciate good things..we must experince bad thing first
then a good thing is a GREAT thing
HIs timing is always the best
kannnnn

bila dlm kerja
kita diasak kiri kanan,atas bawah
ditikam belakang dan didesak dari depan
sabar dan stay positive sgt penting
keep being happy
when u become a decision maker....u must face the consequences
lantak pi lah org nak ckp ape
hehe
tapi ape yg org nasihat,perli,kutuk tu..tu lah ubat yg paling mujarab
tapi kena terima dgn hati dan minda terbuka
barulah ianya jadi mujarab..
kadang2 jadi pembuka hati kita
make us wiser....in what ever condition
kena berlapang dada

mengaku salah sendiri sangatttt lah berat
apatah lagi kita sendiri buat lawak dgn kekurangan kita
tapi itu ultimate kematangan seseorg
i think....

finally...be positive n happy
it makes our friends relieved n our enemy wondering

wah
byk nak berciter
tapi disimpulkan dalam satu bebelan or meroyanan
kihkih

oh ya
btw...aku dah bertukar
ke KK lak
lenkali aku wat entry la
apa yg best kat tawau n apa best kt kota kinablau nih
aku kan food hunter
yg best2 sajo


tata

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails