Tuesday, December 11, 2012

Rahsia Awet Muda

yes
rahsia awet muda
nak tau... sbb aku selalu rasa aku muda
rahsianya ...selalu lah rasa muda.tetapkan satu umur yg kita selalu ingat

hhaha
ntahape2

well...aku selalu ingat umur aku 16 tahun. x pon 18 tahun
sebab...16 tahun adalah tahun hooray2
kat sekolah tanpa apa2 tekanan.
exam besar takde
duk lak sekolah baru
girl's school plak tuh
ada geng sekepala
belajar plak subject yg aku suukaa je...science subject
kimia- tigt cikgu sahar - gile best cikgu tu.sempoii
fizik - cikgu rosdi yg sgttt tenang
biologi - cikgu zanisah yg sgt ibuuuu

mmg heaven


n at age of 18 yrs old?
d most significant year for me
sebab...duk matrix//masa tu still ada yg under swasta
aku kat maxisegar
mmg heaven
belajar plak 4 subject je
fizik,biologi,kimia n calculus
giler heaven
mmg sgt hepi study masa tuuu
rasa mcm study sama ngn makan nasi kerabu lauk solok lado
besttttt je

tu yg aku mcm...eh
aku dah nak masuk 3 series eh?
ye ker?
haha
wat2 lupa
tapi mmg tak terasa
yg terasa tanggungjawab makin berat n byk
tp rilekss la kannnnnn
apa nk ditakut
age only number
heheh


weh
tak ingat mati ker?
well//org paling bijak adalah org yg selalu mengingati mati
dan yang paling dekat dgn kita adalah mati
tapi kena berusaha seolah2 hidup seribu tahun laaagiiiiii

so
rasa awet muda tak skang?
hehe

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails