Wednesday, December 28, 2011

kembali melaser

haihhh


aku geram
aku malas melaser2
tapi keadaan kdg2 memaksa
dan aku belum istiqamah utk bersabar atau menahan amarah
heesshhhhh



berperang dlm meeting
itu rutin biasa
tapi bila dah tahap tak tercapai dek akal
aku mula nak melaser
seorang lelaki pelu faham
seorang wanita bila berkerjaya, mempunyai anak, mempunyai rumahtangga
di bahu ada byk title
satu sebagai seorang wanita berkerjaya
seorang pegawai bertanggungjawab kepada staff bawahan n org atasan
seorang isteri kepada seorg lelaki
seorang ibu kpd anak or anak anak yer

tetapi kalau seorg lelaki yg juga bergelar seorg suami dan bapa masih tak faham2

kan dah dapat hadiah dari mulut mungil aku nih

oh , lupa! anak2 ko semua keluar dari telur , tak perlu beranak,keluar saja dah besar,,dah pandai buat itu ini,tak pernah sakit dan tak perlu diberi kasih sayang,memang hebat!rasa bertuah sgt dpt kenal sorg yg sgt hebat mcm ko!

hahahaha
ini betul2 entry emo

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails