Sunday, December 18, 2011

cloth diapering #3


masa mula2 aku start nak cloth diapering nih
nenek humaira' ada tanya
tak de effect kah pakai CD ni
sbb ia agAK bulkier compared to disposable
risau anak aku lambat nk merangkak or duduk sendiri
sbb CD ni nmpk cam berattt jer kat bontot baby
aku jawab..tak de kaitan kut...setakat yg aku tahu lah

then bila humaira masuk 3 bulan , 4 bulan , 5 bulan
milestone dia okey ja
at 3 months dia dah rolling over
dari posisi baring ke meniarap..okey je
tak delah nmpk restricted ngn CD
at 5 months 2 weeks dah pandai duduk
hihi.cepat betul!
now at 6 months n 2 weeks..dia dh start commando crawl!
tapi in reverse ..hahak
gear D tak jumpa lagi kut..asyik R jer


so , takde lah pakai CD ni akan affect anak yer development
cuma yg aku nampak CD ni takde lah tahan 3 tahun..setahun lebih kot
sebab kita basuh hari2 kan..
lagi satu yg local brand nampak tahan lasak compared to imported brand
aku kan pemalas..asyik campak dlm washing machine jer
hihii
skang addicted to this CD..weegro brand.sgt best!
paling murah aku beli kat sini

sexy tak i?awww! wearing minky babyland CD

ni humaira' pakai CD lunatot tompok2 moo dgn leg warmer tompok2 moo (auntie mimi kasi)

ni pakai weegro AI2 kaler hijau.kiut tul!suka tido meniarap =P

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails