Monday, December 19, 2011

budak boolat


hujan lebat betul
mcm taufan
kt tAwau nih kalau hujan,mmg lebat gile
selebat2 alam
angin pulak siap ada bunyi..wooo..woooo..mcm cite hantu
kalau malam2 mmg agak seram
kilat ngn guruh plak tak putus
nasib duk kt ofis neh
tp aku nak balik tghari ni
ujan lebat sgt,baik tunggu dia reda sket
jalan tu mesti jammed


rindu si boolat itu
tiap kali balik time lunch utk direct bf dia
dia tersengih2 mcm doraemon bila nmpak aku
pastu tak nyempat2 nak netek
padahal bukan yer lapar sgt
comfort nursing kut

oh,perangai dia sgt mcm2
hihi
geli hati,geram pun ade
benda dia paling suka adalah plastik
especially beg plastik yg kaler merah tu
kalau dapat jer mcm dapat emas
dia suka bunyi2 plastik bila ramas2
geraaammm..kalau aku tarik je dr tgn dia
mesti melalak kaw2

humaira' suka lantai , kerusi kayu
dia akan hentak2 dgn tangan dia smpi merah
aku selalu halang, tapi nangis2 marah kat aku lak
comel betul!
satu lagi yg pelik
dia suka tombol pintu
maybe skang dah faham cause n effect
bila pulas tombol,pintu bukak
ikut medical explanation lah
remote,handphone..ahhh..tu mmg fevret baby2 alaf baru kan?

skang dia dah pandai tunjuk pe'el
haha.kalau dia tak dapat ape dia nak
dia akan rebahkan diri dah tunjal2 kaki
tergelak2 aku tgk
comel sgt
haha

ohh..dia sgt suka main monster
dia akan jerit kuat2 sambil tgn depa ke atas
sambil2 tu sembur air liur
tu game dia paling suka main ngn daddy
daddy dia akan buat2 takut .lagi la dia excited increase volume suara
kalau main ngn aku..aku sembur balik air liur..hahaha


weh
ujan dAH stop nih
aku nak bf anak
rindu dah niii
hEHE


No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails