Monday, January 10, 2011

macam Titanic

salam


wahhhh
feeling2 Titanic gituuuuuu
ari tu kan dapat lunch invitation on a ship
aku igt kapal kecik jer
sekali..waaa..gedabak!
weeee
since aku sorg lady guest..laagiiilah dilayan extra..
wakakaka
makan nasik.udang tempura,vegie tempura , ikan bakar , mushroom
siap ngn dessert
pastu telinga dijamu lagu celine dion;my heart will go on
titanic OST tuu!
heheh
peghakkk...tak nah experience dining cruise
jadi lah kan,,mkn dalam kapal yg berlabuh kat port...hihi


pas perut kenyang
gi tour dlm kapal tu..so aku tau la sikit2 ape tu bridge
ape tu main console
mcm mane tmpt tido n toilet dlm kapal
mana tmpt control weapon
nganga2 la penuh kagum
yg best,stereng dia bukan besaq cam citer pirate of caribbean tu
kecik jer..ade yg guna joystick mcm main game..ade yg auto cruise
mcm2 laa
syoks gak

yg kelakar..nak gi ke tiap2 deck since kapal ni ada 4 tingkat
kena pnjt tangga yg steep weh..almost 90 degrees!
semua cam alert je bila aku pnjt..hehe
takut jatuh tergolekkk ibu mengandung nih!
hahaa

hihi
tq boss 4 inviting me
nanti sy nak makan2 dlm submarine plak yer!
hehe..

tata

aku mkn tanpa angkat kepala

cozy keeennn..=)

comel jer stereng..kecik x pdn ngn kapal gedabak!


nama jer pregger.tp nk gak pnjt tangga yg tinggi iniiii..

okay..bye!nanti ajak lagi yer!

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails