Wednesday, January 12, 2011

vasectomy

salam


haha
tajuk best kan?

meh aku story dulu

td aku wat removal of implant
bukan breast implant!
ni hormonal implant for family planning
ade org guna rhythm or natural method , some prefer contraceptive pill
for those who can afford it,leh la wat implan
tanam satu rod hormon kt bwh lengan
setel!


sambil aku potong2 lengan patient
sambil tu gak patient bercerita potpet potpet..
mainly pasal hal rumahtangga
aku layann jer
pastu masuk bab tak pueh hati ngn laki
tu pon aku layan jer
sbb perut besar aku senak duk terbongkok ngadap scalpel n forcep ngn suture
angguk2 je lah..

abis procedure..
tak abih lagi citer patient pasal laki dia
aku dengar lg wpon masa tuh aku dah lapo
nk lunch
pastu dia ckp..sakit gak eh doc pakai implant nih..x mo dah pakai
kite ni pompuan byk tanggung sakit..laki kita senang lenang jer
pastu aku jawab...lenkali kak..suh laki akak datang sini
saya leh wat vasectomy!
akak tu nganga
aku menambah lagi..vasectomy tu ayat kampung dia ialah kita KASI laki akak
confirm tak ngandung!

patient tu gelak2.
best gak idea tu,,,
nanti doc pujuk laki saya k!


dalam hati aku....aku nak pujuk laki aku pon payah wey,,
hehe

tata

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails