Monday, January 24, 2011

kahwin paksa



salam



semalam aku kena kawen paksa
sape paksa pon tak tau
yang aku tau aku nangis gila2
sebab tak mau
tak mau2
hentak2 kaki

sekali bila jumpa bakal pengantin lelaki
wahhhh...AA>...Aaron Aziz!
iye! yang hensem lagi macho lagi mengebest*wink*
terus angguk kepala dgn laju!
nak2 la...


hahaha
sekali mimpi daaaaa...
dah 2 x weh mimpi yg sama
ni gara2 laki duk jauh lama2
bila aku tepon bagitau laki yg kat pulau tuh
dia jawab...amboi2....Aaron aziz yer!nmpk sgt saya ni hensem..yg buleh replace dia hanya lah actor yg hensem tuh


cesss,,dia plak yg perasan!
luku kang!
tata

3 comments:

ila ni said...

TAK ACIIIII NAK JUGAK MIMPI KAHWEN DENGAN AARON AZIZ!!!

*kesian, rebut mimpi pun jadi lah..haha

sayahappyslalu said...

keke..
mimpi tak hengat.. :P

hamiDahRecKs said...

ila - ntah le termimpi2 dia,pdhal xla minat sgt.ehe..tp dia hensem kacak gilo larrr!!!
emy - tapi cam real laaaa...heheh

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails