Monday, January 24, 2011

rasa hampeh bila...


grrr....*from google*
salam


perasaan hampeh ..hampagas....
aku selalu gak rase hampeh nih...
ia bukan perasaan sedih..tapi rasa cam tak pueh hati campur geram campur pelik
ikut definisi aku la...
kamus dewan yer definisi aku tak tau
btw..wujud kah perkataan hampeh dalam kamus dewan??


aku rasa hampeh..bila aku masak,tak sedap!
tadi aku terasa nk mkn nasi goreng kampung..buat2..goreng2..x sedap!
ceh
tapi abes gak aku makan

aku rasa hampeh,,bila ada org wat lawak
tapi lawak lucah..
kalu sekali sekala,,aku leh accept...dah jantan,xlawak lucah x sah!
tapi byk kali..aiii!mula la aku nak luku!

aku rasa hampeh,
bila org bawahan aku tak buat kerja yg aku suruh dgn elok
bukan aku nih perfectionista wey!
tapi kalu dah lebih 2x..aku mula rasa nk hempuk!

aku rasa hampeh ,bila ada orang tak reti bahasa
saya ni mmg peramah..tapi bukan untuk menggedik2
dah PR aku ni baguss,,heheh*sempat lg puji diri sendiri*

aku rasa hampeh betol,,kalu aku tgh sibuk2 wat kerja
ada yang nak menggatal
cun kah pompuan gemuk yg memboyot nih??
eeeeeeeee

bila bukak twitter...aku rasa hampeh bila ada yg tulis gomen maybe akan kenakan cukai utk blog yg income rm2500 ke atas!
wey laaa....
tamak haloba tul
eh2..mcm la blog aku earn income byk,,aku rase berapa sen je dr nuffnang aku dpt..
aku tak reti nk blogging best2..yg ade nih cuma nk merampuih
just tolong rs hampeh utk blogger lain..

aku rasa hampeh,
bila tgk ad domino pizza yg bestt lagi lazat dlm email
tapi teringat tawau nih takde domino pizza
grr

lagi rasa hampeh,
bila elok2 planning program utk org susah/yg memerlukan
ada jer yg nak menangguk di air keruh
bleh blah la wey!

bila balik umah
tetiba rasa hampeh....sebab lupa buang sampah yg aku dah letak elok2 tepi tangga pagi tadi!
hehe
asyik hampeh jer...
meh sama2 singkir perasaan hampeh ini dengan berjoget waka waka eh mcm shakira


tata

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails