Thursday, December 30, 2010

bubbye 2010!

salam


tomorrow we'll be in year 2011!
alhamdulillah...aku masih bernafas
kdg2 aku takut bila naik tahun baru..mcm dekat ngn ajal lak
well. mengingati mati adalah perkara paling bijak kan..


walaupun cuti hari nih
oo..thanks to Malaysian soccer team...menang lawan Indon ngokngeks..
hehehe
aku tgk match tuh
sorang2..sbb laki kena dinner ngn boss..ehheehhh
muncung2 muka tak bleh tgk bola,,hhaaa
cuti ari jumaat nih best gak..aku leh gi bank
sini tawau town sgt crowded!
menci..dahla panas

awal2 pagi tadi pergi hantar laki ke markas
dia kena masuk operasi*
aku lmbt sket...so budak2 dah berbaris
macam nak hantar gi perang plak...depan parade, aku kiss tgn laki aku
eheee*drama2*
sedih gak...lagi2 time preknen nih
takpe2..standard la tuh
sape suh gatal jadik army doc?heheh


tahun baru org kait ngn azam baru
azam aku sonang..nak deliver ngn selamatnya
tu jer...
doa2kan aku deh!

tahun ni aku dah up skill masak aku
aku dah pandai wat puding roti n sushi!waweeee
ni gara2 mengidam
hahahhaa

sushi made by recks!

bread pudding..sos kastard tu pon i wat..ehee

ok la
tata
happy new year in advance!

2 comments:

ila ni said...

ya Allah puding roti!!!!! lamo nyo x make, nok cari lah gini, ngidam jgk ni, ngidam hok tok rajeng surut kohkohkoh

hamiDahRecKs said...

buat jer ilani!senang sgt

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails