Saturday, January 1, 2011

natural moisturizer





salam

meh ckp pasal muka sket pagi2 nih
kureng..aku yer skin renew mosturizer dah abesss
kat tawau nih mana ade jual
nasib nk turun KL lagi nest week
nak scan
ehehhhh


so skang aku try pakai lancome yer mosturizer
terjumpa masa duk kemas brg2..ihiii
yg aku beli in travel pack kat armsterdam masa nk balik dari sahara
ok gak
tapi ada bau wangi2
huishhh...lemas aku bau wangi2 kat muka nih
sesak nafassss


muka aku teruk
kering2 kat area mulut n hidung
huduhh,,cam tak mandi jer
cess

so masa aku tgh wat puding roti
aku pukul2 telur nk bg kembang
pakai manual jaah..mixer takder!
tetiba teringat yg Michelle Phan pernah wat mosturizer dari yolk
tanpa ragu2..aku cuit sket telur kuning..aku sapu kt muka aku
pastu abis aku lumur semo muka akuuuu
hheeeehee
tggu 5 minit basuh balik muka
hasilnya..okey gak!
kurang dah kering2
aku wat sekali lagi soknya
haaa...ilang kering
waaaaa
besttt2
nk wat lagi lah
tp tak thn bau hanyir telur

weeee
mula la rasa muka dah cun!
ekek


tata

2 comments:

efa fairuz said...

euwww reck! telur mmg bagus, aku slalu dengar org tua2 ckp camtu.. tp bau die.. hmpphhhhh baekkk punyee :p

hamiDahRecKs said...

letak esen vanilla//ihiii//
yg putihh telur leh wat mask..kassiii tegangggg!
haha

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails