Tuesday, June 15, 2010

Tawau

salam

semalam bertalu2 dapat call
haih!dah rindu bebenor yer korang kat aku nih
mentang2 dah nak habis cuti
semua nak aku cepat2 kerja
heheh
sorry la beb
kawe mau cuti lagi

i got news
i will be posted to TAWAU!!
hihihi
mula2 rasa tak mau
dah berbuih mulut aku adjust ngn org atasan
nasib tak rasuah jer
hahahaha
cabul yer mulut minah sorang ni!
sekarang ni bukan rasuah duit jer..macam2 rasuah ade
tetttt

takpe lah
aku redha je la yer
jauh dari family and friends
tu pon bukan satu tempat kerja ngn laki aku
takpe ah
dapat duk rumah sekali tu kira ok lah
ntah2 aku lagi happy kot kat sana
and i can make something useful there
perhaps...
kena la kuar kan dari zon selesa
barulah boleh maju
waa..caiyok2!

kat Tawau sana..ramai gak kawan2 KKM
oraitlah tu
tak la laki aku bosan sangat
aku pulak??
asalkan ada makanan best..tempat shopping best..wa hiduplah
skang ni pon ade direct flight to Tawau
wahhh
sonang lah
nak import roti Gardenia...wakaka!
org ckp susah nak jumpa roti Gardenia kat sana
ye ke?
takpelah...
takde roti, aku makan sagu lah!
hahaha

yg tak best yer
jawatan aku kat sana
ish, cam lagi berat jerk
buleh ka?
hmm..layan je lah
tugas lagi berat..comes with huge responsibility..
sabor je lah
elaun pun makin masyuks la kan?kan?*sedapkan ati *

next week..i need to prepare for one interview
to further study
i hv no idea this chance comes early
dah rezeki nama naik..syukur je la kan..
just give a damn try!
even though i am not really give high expectation *aku takde kabel besar* huhu

ape pon..hidup mesti terus
beruang kutub pun diancam ngn global warming..cian polar bear!!
ape lagi manusia yg byk nafsu nih
pray for the best for me k..
and also for my favourite team of World Cup..Italy!!
hehe.tetiba lak kan...
aku suka mamat Italy..hensem leleh air hidung! =p
hihi
tata


nak minum pon susah!kata Sang Gagak

4 comments:

sayahappyslalu said...

duduk tawau, agaknya kedai makan tak masak sama cam orang semenanjung.. jadi, mu kena la masak hari2 ye.. hihi.. alasan!

hamiDahRecKs said...

ko emy tak putus asa nk membentuk aku jd isteri solehah..hihi.ni la kwn dunia akhirat ,,haha
aku akan masak megi ari2...hihi

hamiDahRecKs said...
This comment has been removed by the author.
hamiDahRecKs said...
This comment has been removed by the author.

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails