Wednesday, June 16, 2010

SUKMA 2010

salam

malam tadi aku ke stadium Melaka
misi utama aku nak jumpa kawan aku yg duty as medical responder
nasib ko Qist..dah kerja spital Melaka
SUKMA lak nak emergency MO
negeri Melaka ni kan aktif...seaktif MB Rustam yg letak muka dia merata2 tempat
hahaha
ade acara berlari berhalangan , lontar lembing , lontar cakera dll
tak minat lah nk nengok
lagi2 asyik tengok negeri aku duk tempat tercorot jah
hihihi
aku duk berborak2 jer ngn kawan aku nih
lama tak jumpa sejak U
jap2 terhenti borak sebab kena berdiri utk respek lagu negeri yg menang
ok la civic org melaka nih
semua bangun dan senyap
cayalah!
hihii...buleh dapat pingat berdarjah ni dari Rustam..wakaka

tapi tak meriah sgtlah
maybe sebab org lebih concentrate to World CUp
lagi best
cam bangkit Asia yer team je tahun ni
waka waka eh eh

tata


the famous race.Si Arnab dgn Si Kura-Kura

2 comments:

sayahappyslalu said...

reck,
bila pegi? xnak jumpa haikal lagi sebelum pegi? hehe

hamiDahRecKs said...

end of this month..nak jumpa sgt2..tp stuck kat melaka lagi nih,,huhu

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails