Thursday, June 10, 2010

aku cepuk kang!

salam

ari ni aku setelkan masalah aku ngn satu bank
pasal kad kredit aku
mAybank...*baik reveal jer nama bank ni..*
aku tak dapat access aku yer akaun by on9
so aku mintak la diorang wat linkage antara kad kredit ngn akaun
aku pahamlah time aku dtg tu dah dekat lunch time
tapi kalu keja tu melibatkan manusia yg bernama customer
kena la ada skill melayan customer ok
jgn la bercakap tanpa memandang mata..pastu bila kita tanye banyak..layan gitu2 je
jawab pun main goreng jer..call la balik hotline utk credit card service!
itu jawapan ko bagi!
aku dah call talian hotline..tapi dia suh aku gi bank
bila gi bank..cakap kena settle kut tefon jer
mana la aku tak hangin,,
nak cepuk...rase cam keganasan melampau la plak
dah la ngn cuaca panas dan hangat ni
sabar je lah
aku nak melaser..tapi laki aku dah cuit2 bahu
tak payah la
terminate je credit card awak tu..
hahaha
elok jugak cadangan tuan hamba tu
bolehla patik guna credit card tuan hamba tu...
hihihi

itulah..orang kata setiap yang berlaku tu ada hikmah...
buleh aku shopping tanpa pikir,,
muahhhxx

3 comments:

sayahappyslalu said...

guna CIMB la.. senang wei.. aku memang awal2 dah terminate CC Maybank ni.. Macam-macam charge dia kenakan kat aku.. Tak guna dalam sebulan pun, kena charge jugak.. Apa kejadahnya??

sayahappyslalu said...

ko email complaint kat dia punya HQ, then ko bagi link blog ko ni.. haha..

hamiDahRecKs said...

hahaha..idea best tu emy....

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails