Tuesday, June 8, 2010

pencinta alam sekitar

salam

baguslah
kesedaran tentang menjaga alam sekitar makin mantap kat mesia
dulu ..kalau cakap tak nak beg plastik..cashier mesti wat muka heran
tak la dulu sangat..2-3 years back
semalam time beli cd kat jusco..bila cakap tak payah beg plastik..amoi tu senyum sambil bagi balance
aku ingat lagi time aku tak nak plastik kat Jusco dulu...cashier tu tanye aku balik..nape tak nak
pastu insist amik gak plastik sebab nanti bos dia marahh
apedaa
itu dulu lah
sekarang dah lain
bagus lah
save our earth!

2 hari lagi abis cuti
aku nk wat benda banyak lagi
gilo lah..posting ke mana pun tak sure lagi
takpe lah..nk merendek la dulu
nak gi jumpa anak emy si haikal...sian..demam budak tu..
ntah bila la nak jumpa..ko emy kalu free call je la
ha fatin tiqah tu..aku nak pow dia..nak dia masak sedap2 utk aku
hihi
si mimi pulak..bila nak turun KL ni..nak teman beli barang hantaran..yeay!
bulehla aku pow sekali lagi laki aku..wakaka
eh , anak kiena si ziyaad pon aku lom tengok lagi...
dah jadik makcik2 kawan aku ni...hahahahaha
semua org busy ngn hidup masing2..tak dapek nak jumpa!

1 comment:

Unknown said...

uhuuuuuu naseb ko ingat si demoook ziyaad ilhaam ku ituh!

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails