Thursday, June 10, 2010

comel ape...

salam

aku tukaq kaler blog
kaler kelabu
kelabu taik anjing...hihihi
comel kan...
hihi
aku pelik lah nape kaler kelabu dikaitkan ngn taik anjing
padahal taik anjing yang aku jumpa kaler kuning..tak pun hijau
pelik kan??
tak tau la kalau aku tak survey betul2 taik anjing nih
taik orang aku tau..macam2 jenis..yg paling best malaenic stool..sebab ape, kalu aku jumpa medical student mase aku jadik HO dulu..i'll make sure they will smell the smelly malaenic stool...akan dikenang bau tu sepanjang hidup dorang!
yekk
cakap pasal taik plak aku nih..
fevret eh....
hahaha

World cup dah tiba!
comel kan?
1 world will concentrate to one event!
lagi comel kalau dapat tengok player yg hensem2!
wakaka
aku tak minat sangat football nih
aku tengok kalau ade player yg comel,hensem dan ade badan aummm!
haahaa
tak pon aku nk teman laki aku..gilo bola mamat tu!tapi main bola tak pandai2..
hihihi
saje nk support hobi dia
comel tak saya?!! *mata kelip2*


aku baru tau..KTM komuter sediakan gerabak untuk wanita
comel yer!
baru la best
sian tau kalau time crowded gile
nak menempel2 ngn lelaki yg busuk2
hihi
pastu kalau gatal lagi la benci!
mamat2 bangla,indon....
eww
kalu bersesak2 ngn mamat comel tak pe lah
hihi
tapi kan..ade gak jantan2 yg tak paham bahasa
masuk gak gerabak wanita
ewww,,,sepak je jantan camnih
kang kasi potong !!!!
wakakaaaaa
sungguh tak comel!

aku dah kena lapor ke unit lama
dah abis cuti nih
arap2 aku dapat extend cuti
ni nk kena bodek boss ngn muka comel i
tak luak kan...
wakakaka
ok la
tata

ni budak comel.anak sedara.nama sufiah

2 comments:

MNAS said...

comel..anak buah ko..hihihi..aku tak pernah lagi tengok gerabak tu..bile dpt merasa naik nih.

hamiDahRecKs said...

rindu budak comel tu..wat aku tergelak2 jer..naik la bila dtg KL nnt..hehheh

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails