Tuesday, November 10, 2015

Emma Jane Nursing Bra

salam

mari divert kepala aku yang sendat dengan cardiology terms
due date 3 hari laagiii
sambil pam boleh la berblog bagai
aku tertido pun ngan ECG strip hehehe
Humaira' selalu tanya what is this mummy?
senang aku jawab this is for mummy's work. to see wether the heart is functioning good or not
dia angguk je. tak tahu la paham ke idok
hehehe


aku memang particular betul ngan bra nih
hahaha mestila nak jaga tetek kannn hahaha
aku dah try macam2 bra. just name it. triumph , sloggy, cap giant, cap online autumns la fabulous mom la
oihhhh payahhh tak sedapp
londehhh ja
last2 masa gi bertenet ngan laki aku kat Great Eastern mall
aku jumpa kedai Bebehaus
wahh syokk barang baby banyakk
jumpa la bra nih
pegang2 material dia.. waa macam bestt
yang tak senang loose je nampak
so aku pun beli
laki aku yg bayar kekekekehh
nafkah ni tau

sampai rumah try terus
best!
material dia sedap la. tak panas. takde melekat2 kena susu
pakai 3 hari straight pun ok. serap peluh
yang penting  support bagus
aku boleh la berjoget2 dengan Humaira'
takde goyang2. nanti tak cantik tetek
hahahaha
aset penting tuuu
hehehehhe

gambar takde. sebab aku tgh pakai hehehhee

ade2 je kan aku nih
tu la tak nak buat assignment awal2
birthday aku semalam pun bleh aku lupe
nasib amir send msg wish
dia kat sabah.ada operasi libatkan 3 negara.biase la doktor *askar hensem . eh
heheh

babai








2 comments:

efa fairuz said...

hahahaha.. doktor paling kelakar dan vain, aku wi ke mu la reck.. takdok doh hok supo mu ni hahahahaha

hamiDahRecKs said...

heheheheeee

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails