Thursday, November 12, 2015

Early Childhood Education

salam

amik kau. tajuk skema rama
hehe aku nih memang skema. cun plak ehh
tajuk kena skema sebab nanti aku merepek merapu dahh tak tau pe cerita

hehe

aku tengah biol nih
mana tadika yang bagus untuk anak aku Humaira' nih
semua aku dah pergi survey
masalahnya aku nih standard tinggi sangat ke?
kehkehkeh
aku cuma nak tadika yang takde uniform, boleh hantar lambat2 jam 8.30 ke atas ke
budak2 punya otak ni alert and conscious bila jam 8.30 am ke atas
cortisol hormon tinggi masa tuh
nak ajar ape pun lekat
tu pon x boleh. alasan sebab tu rules dia
ape daaa

satu lagih
ada exam
whatttt??
exam budak2 kecik nak buat ape
nanti limit budak punye real potential

uniform pun satu hal. boleh ke xde uniform?
baju asal bersih sopan okey je lah kan
hehehe
satu hal nak beli uniform. anak aku nih x nak pulak baju sama ngn orang
hehhe


buntu sungguh.
takpelah nanti survey lagik
aku nak dia main2 ngn budak2 jer
tapi sebenarnya kan , budak2 nih elok belajar masa umur 7 tahun, so dia kurangla masalah fokus,dari segi psychological la
asyik nak berjoget ngan aku je. hehe. tu yang jadi langsing mummy nih hehhe

Laki aku cakap, awak bukak tadika sendiri la ye
Hmm good idea tuh 
Agak2 korang laku tak??
Hihihihi

Hannah ralit tengok kakak n daddy dance hihi

Babai





2 comments:

Unknown said...

ahaha ikut perangai mummy ni jenuih leeee weeeeh.
adooooi!

hamiDahRecKs said...

hehehehee. cute ape kiena

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails