Monday, April 13, 2015

Online shopping balik!!

Haha
Dah start balik nafsu shopping aku
Shopping barang baby jaaa
Tak rancak mana pun
Anak no 2 kan?
Bkn macam Humaira, dulu! Banyak gak benda tak guna aku beli
Hihi lesson learnt

utk baby yg no 2 ni aku beli double pam lah
Medela swing aku dulu ok lagi. Saje nk double pump
Hope cepatla aku bleh wat kerja n study
Beli murah2 .aku beli spectra M1. Gile murah RM 499 dpt double pump
Tp pam je lah . Dgn 2 botol free n cooler bag
Botol susu, storage , cooler bag masih ade yg lama
Medela utk aku pam kat rumah je
Nanti aku nak try la pumping sambil tgk patiet, hahahaa 


Utk botol susu n teat. Aku nak withold dulu
Sbb takut jadi macam Humaira, dulu
Jenuh aku beli botol tommy tippe n teat. Dah la mahal!
Dia tak nak langsung
Yang dia nak teat from doctor baby. Yang old school gile tu
Warna kuning. Yang macam mak2 kita pakai dulu
Tu pon babysitter aku yang beli
Aku tak tau pun
Beli kat kedai runcit biase je. RM 6 dpt 3 ... Rasanyalah
So takut adik dia pon perangai sama. Better aku jgn beli ape2


Ni aku nak beli handsfree bra
Macam lawak pun ade bra tu hehehe
Aku nak online shopping je lah
Dah tgk2 kat expo baby ari tu
Harga lagi mahal dari website... Poodah

Stroller x payah.
Aku pon xde nak travel banyak macam duk kat sabah
Laki pon ade di sisi so biar dia plak babywearing
Jimat duit aku hehhehe

Doctor baby teat . Yeay aku jumpa website yg jual online puting old school ni!


2 comments:

I am LZ said...

Wah semangat bershopping.. Tahniah diucapkan.. :-)

Anonymous said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia and I would like to offer you to do a collaboration with us. Appreciate if you can drop me an email at norain@zalora.com.my

Thank you

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails