Monday, December 9, 2013

Retail therapy

Salam

Retail therapy.. Yes! Bukan saja saja nak shopping
Hehe justifikasi ler tuuu
Gatai kannnn

Segalanya bermula di pagi hening semasa aku tak pergi kerja
Kehkeh
Humaira'demam teruk so aku memontengkanlah diri aku dari kerja
Hehe nasib baik hang boss kannn.... Sukati ko je x nak dtg kerja bila anak sakit
Eh anak sakit.. Memang aku buang ke laut je kerja. Anak aku lah no 1!
Xde fokus maa

Masa jaga anak ni ...so bila dia tido lepas makan ubat
Takde kerja lain lah aku
Surf internet... Online shopping lor
Tapi banyak aku beli baju untuk si boolat je
Untuk aku yilek!
Sebab aku tak tau nak shopping kat website mana
Experience aku beli baju poplook 2 kali buat aku agak phobia
Ntah.. Aku tak gemar baju poplook.. Material dia kureng,, macam baju pasar malam pun ada..harga lak agak mahal
Maybe aku tak pandai pilih kowtttttt

So untuk aku..aku gi mall lah
Ha! Aku terjumpa satu kasut... High heel 4 inci waaaaa
Masa kat airport KLIA
ada 30% off lagih
Aku habiskan masa sebelum boarding dengan try kasut tu
Comeyyyyy.... Comfy gile
20 minit nk boarding..aku beli!
Hehe.. 
First time beli kasut mahaiiii...hahaha tak mau bagitau brand apeee..

Pastu aku shopping plak kat mall Suria Sabah ni
Sale byk gile sbb nak krismas
Sini meriahhh gile krismas.. Mana2 pun kann?.
Buying power diorang tinggii
Aku terbeli.. Terrr okey.hihi.. Satu watch!
Eh bukan.. Dua la..hoho sbb tmbh rm 80 leh pilih mysterious watch dari store tu
Kekeke.... Kena sorok jam ni dari amir sbb aku baru je beli jam bulan 5 hari tuuu

Pastu ni lawak.. Tak pernah2 aku terfikir aku buat
Aku tengok blog aku nih huduh
So aku upah org buatkan.. Orang tu pernah buat blog utk akak aku jual Shaklee dia. 
Hahaha selalu gaduh ngn kakak aku pasal Shaklee nih... Hehe
But aku support je..tapi mana yg aku rasa dia overclaim , aku bagi je fakta direct to her face
Sabar ye  kak... Hehehe,, dah adik hang doc mulut laser!
Orang tu buat free je utk akak aku. So aku try la suh dia
Kena charge rm 140
Takde kerja kann aku? Macam la aku dpt income ribu riban dari blog nih..
Nuffnang aku pun ada berapa sen ntah..tak pernah gua amik port
Hehehe
Janji kat mata aku lawa! Lawa tak blog gua??

So tu je lah retail therapy aku
Tak banyak ponnnn
Hehe ke ada lagih aku tak sebut
Arap2 laki aku tak baca blog aku
Aku rasa dia baca..rasa2 aku lah. Korang rasa ape? Hehehehe
Rasa luga! Eh..hehehhe

Yang best. Kad kredit bukan ana empunyaaaaaaaaaaaaaa!!
Hehehe
Tata

Minah tudung saji!


4 comments:

Raja Nurul Anis said...

best nya retail therapy diaaa...hehehe

hamiDahRecKs said...

hehehehe besttttttt

efa fairuz said...

Hahahah.pening amir tengok bil nanti :p

hamiDahRecKs said...

Kahkahkah . Padan muka dia efaaa...sape suh dia kawen ngn kaki shopping mcm akuu

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails