Tuesday, January 3, 2012

baby finger food!



humaira' already using her 3 fingers to pick up her toys!
wawawahhhhh
mummy impressed la syg!
nanti dah ada neat pincer grasp , mummy hadiahkan toys lagi utk humaira' yeee


haha
gile excited
milestone anak yg sikit pon nk kecoh
bukan ape,teringat time wat posting peadiatric dulu
kalau assess milestone patient,mesti aku excited lebih2
heran mak bapak patient tgk aku yg lebeh2 tepuk tgn!
oohh..should i consider peadiatrics for my post grad??
noooooo...hahahahah, terigt prof bilqis yg garang malignant itu!


and my baby is ready for finger food!
hihihi
since aku tgh gila home made baby food
mula lah gugel resipi
oh
senang aje
boleh guna steamed baby carrot ,wah! itu fevret aku
boiled pasta pun boleh
tapi aku bagi laksa.
home made laksa okeh
baru aku tau ade acuan utk wat laksa.acuan tembaga.yg macam org dolu2, mcm brg muzium pon yer.haha
guna tepung beras ,campur ngn air panas , masukkan dlm acuan yg mcm buat putu mayam
tekan tepung dlm acuan tu...kuar lah berjela2 laksa
alah pic x de plak,
jiran aku volunteer nak buat laksa utk humaira'
so aku tadah aje dgn tupperware..pastu bwk balik umah.hihihi
mummy takde acuan itu!
acuan tu takde kat tawau

yg paling senang, aku bagi small bites of white bread
letak dlm tray booster seat, si boolat tu pon kutip n suap kat mulut dia
hehehe
nyum2

yummy!


mata tu tak lepas dari TV! oiiiiit!

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails