Wednesday, November 9, 2011

kejadian di pagi hari lahir!





hahahahaha


aku terkunci dari luar
balik jer dari jogging pagi
baru perasan kunci tak bawak
haishhhhh

mula2 try pakai kad jusco yg dh expired
ni mmg expertise aku..time study dulu aku selalu bukak pintu ngn kad
cait!
hampir lunyai kad tu
tapi pintu tak gak bukak2
adoi
ni pintu design zaman british
mmg degil ngn kad

so x de cara lain
aku kena panjat balcony
agak tinggi
almost 3 meters!
ketuk pintu rumah jiran atas
pinjam tangga
alahai
tangga 2 meter je
jadik lah

jiran aku sibuk ngn anak kecik 2 org yg br bgn tido
so aku angkut tangga tu sorg2
letak atas tanah
dgn confident yer aku start panjat anak tangga
hihihi
baby sitter humaira' yg depan umah menjerit2 tgk aku panjat tangga sorg2
cepat2 dia dtg tolong pegangkan tangga


aku terkial2 la nk lonjak badan ramping aku nih
since anak tangga terakhir dah habis
tapi balcony masih tinggi
aku suh ibu humaira' pegang kuat2 tangga
dgn sebelah kaki atas tangga n sebelah lagi kat dinding balcony
aku pn lonjakkan diri
yeaaahhhhh
dgn sekali lonjakan (peh,ayat!) aku landing atas balcony dgn penuh gaya!
hahahahah
rupe2 yer ramai jiran2 aku jadik sang penonton
sambil tepuk2 tgn
dgn anak2 diorang sekali
aiseh...bikin gempak jer
ganas doc ni bahhhh....

hahaha
best tak scene di pagi raya eh pagi birthday aku
nasib si humaira' dah tido
kalu tak mesti dia pon biol ape daa mummy buat panjat2 balcony neh


satu jer...rugi tul tak suh babysitter aku amik gambar or video
buleh wat kenangan
hahahahhaah


SUPER MOMMY!!!

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails