Wednesday, February 16, 2011

sakit betis pulok!


ini perut yg aku bwk lari tuh..hihi

salam


ni entry aku yg ke tiga yg mana tajuk yer bermula ngn sakit
expecting mother...
macam ni lah..sakit sini sana
nak2 perempuan manja cam aku nih
kuikui

skang sakit betis
betis aku dah membesar
ye ker?
makin bunting padi lah..sedap sikit bunyi yer..
2-3 hari nih mmg sakit betis
start dari aku rempit..racing ngn anak buah aku
hihi
ntah apa2 kann?

tapi ni tak leh lawan sakit betis aku masa balik KL n kampung ari tu
sakit sampai ke paha..sampai ankle
salah aku gak
dah tau nak naik flight kul 1015hrs
aku kuar dr rumah kakak aku kul 9 lebih
hihi
tu nasin kakak aku minah rempit pro..
10 minit jer keta dia sampai KL sentral
aku ingat nk check in kt KL sentral
tapi rupe2 yer..check in kt KL sentral kena 1 jam setengah sbl boarding time
alaa,,ape daaa..
kalu gitu,baik check in airrport terus..ceh
pekerja pompuan MAS tu nk membebel2 plak
bukan nk bg solution
ade ke suh aku beli ticket baru ke KB??
waahh..nak aku kayakan MAS nmpk
tp sbb aku dah jadi baik n penyabar sejak preggy nih
aku ckp aku nk web check in
g kaunter MAS kt situ
check in dpt code kt handphone
nnt amik je boarding pass kt kaunter

naik ERL
28 minit jer
ade 10 minit lagi gate nk tutup
hahaha
aku lari selaju2 yer
aku pun tak sedar..aku lari lajuuuuuuu
sampai kakak aku jauh kt belakang
tak mengah pun!
wahhhh
fit gak eh aku!
bukan ape..aku terbayang ayah mak aku dah tertunggu2 kt airport KB sana!
semua org dlm plane tgk aku ngn akak aku yg berpeluh2,tercungap2
hahha
duduk jer
aku teringat!
weh..aku nih pregnant!
lari cam watson nyambek(betul ke eja nama mamat nii??)
aku raba perut...ohh,,ade fetal kick!
alhamduliilahh
kira pulse rate....ahh..stable lagi!
just take deep breath...riso baby tak dpt enough oxygen weh

aku mintak air ngn stewardess sampai 2 gelas
pastu mintak lebih kacang!
eleh tu pun nk muncung2
aku mintak 2 peket kacang
stewardess tu bagi aku 4 peket!
konon perli la tu
tapi aku just said yeyyy!
ape lah service level diorg nih...
sekeh kang!


ooooo
sakit betis malam tu
mmg azabb
sakit woooo
mak aku tolong urut!
besh kan..bila lagi nk manja2 ngn ma!
ma siap ckp..jgn lari2 gitu lagih
okayyyy
sambil lentok kepala mintak ma urut sampai ke paha
kihkih...

sangat best dapat manja2 ngn ma n ayah
ayah kejap2 nk raba perut,baby tendang2 kuat.,
ma plak bagi tips beranak berdozen2..comels!
waaaa
nak balik umah lagi!
tata

3 comments:

ExtraTerrestrial said...

alalalalaaaa...beshnye bermanja dgn mak ayah...

btw, dlm sex n the city ppuan tu lari jogging lagi xpe pun. xleh ek pregnant lari2?

efa fairuz said...

gilo mu reck! lari.. nasib baik la sendiri doktor, buleh cek sendiri body condition..kalu aku, takuttt.. huhu

hamiDahRecKs said...

fatin-lari jogging takpe,,2x seminggu aku wat..ni lari pecut tak buleh...nnt deprive oxygen utk baby..

efa- hihi..tak buat dahh...lenkali tak lambat2 dah..

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails