Monday, February 21, 2011

rebate bil letrik!


salam

saya nih kira kes tipah tertipu la yer?
wat muka cebik2 sikit
tu la ayat aku kalu laki aku pesan suh jimat air, jimat elektrik
hihi..
tak pun kalu aku nk suh dia ikut mood shopping spree aku
keh keh

sejak aku duk umah kuarters nih
tak pernah kena byr bil letrik
eh ade..sekali..sbb rm 24
tu pon laki aku bising2..sbb aku suka pasang kipas pastu tak nk off
masa tuh aku tgh loya2,,tak buleh angin kepam
sbl tu bil letrik kitorg, tak nah sampai rm 15
hahhaaa
bukan aku duk dlm gelap woi
maybe sbb duk 2 org jer..aku ngn laki aku!
pastu dua2 suka tido awal...kuang2..ehm2!
haha

lagipun aku ni mmg tak suka bazir2 letrik
environmentalist la kunun,,,
hahah
aku selalu bayangkan elekton2 bergerak dlm wire tuh
pastu bygkan transformers kat janakuasa yg wat kerja lebih
kalu aku biarkan je lampu on..aku rasa kesian kat elektron2 yg bergerak
bergerak2 tu guna tenaga,,tapi takde sapa nk kesah
aku rase kesian
kelakar x?
plus x thn mulut laki aku..heheheheh


satu lagi kan,,
ari tu aku bengang
mase aku gi beli brg dapur kt giant sini
ade ker guard tahan aku
sbb aku bwk beg besar
aku ckp aku nk isi brg yg nk dibeli
tak yah guna plastik
baguih x aku??..hihi..*tetiba*
tp guard tu ckp,,tak buleh,,kena beli yg ade cap giant!
ade keeee???
ceh...
pastu aku ckp..wey..ade cap giant ke x..
xde beza yer dik oi!
yg penting kurangkan guna plastik!
sambil aku jegil mata aku yg cun nih!
guard tu terkebil2...pastu aku masuk jer nonong teruskan shopping aku
hehehehhe


bulan nih nasib baik bil letrik rm 17 jer
so , tak yah byr lagi
aku call la laki aku
dia puji2..sambil ckp camtu la syg
ceh

p/s- bil air..aku tak tau..diorg potong terus dari gaji laki aku
ohhh legaaa
hihihihi

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails