Tuesday, February 22, 2011

aku memang best.

salam

tak caya?
aku mmg best
sbb tu blog aku nama dia best
plus cute
sebenar yer aku nih mmg anggun n cun
tapi panjang sgt lah nak letak
so letak je best + cute

first
sebab semlm balik jer dr ofis
nak belok masuk rumah
ade anak jiran aku yg umur 2 tahun tgh main depan2 halaman rumah
aku dah bajet2 slow bwk kereta..kaki dah kat brek
aku bleh agak budak nih mesti melompat ke arah kereta aku
sekali..mmg betul!
dia melompat depan kereta aku.
pastu duk sengih2
aku berenti.bukak pintu passenger sebelah
budak tu melompat masuk dlm kereta
sengih2 sambil angkat tgn nk dukung
aku cium pipi dia
budak ni nama amani.cute sgt!
abg dia yg ade kt belakang dia pun panjat masuk seat belakang
nama abg dia aiman
sambil ckp..takpe kan doktor!aiman nk naik gak
aku sengih saje
parking kereta.aku dukung budak amani bagi kt emak dia yg tgh berborak sakan ngn geng2 dia

amacam ,best tak aku nih...??
buleh bajet budak tu nk lompat masuk
haha


aku senang letih skang nih
mlm td aku tido awal
lepas solat maghrib..terus terbongkang tido
sedar2 dah dekat kul 2 pagi
solat isyak
nak tido balik
tapi tak mo plak mata cun aku nih
so aku kemas2 umah, lipat2 kain
pastu baca buku politik2 yg laki aku susun kat living hall nih
dari buku reformasi si nuar berahim
sampai lah buku si zaidi ibrahim
sedar2 dah subuh
pastu aku tgk tv yg ntahapa2 yer rancangan
tapi aku gi kerja lamabt gak
kul 8pagi baru sampai
boss tanye
aku jawab..aku carik nasi lemak
mmg aku ade terasa nk mkn nasi lemak
boss aku biol jer ngn jawapan aku
hihi

amacam..best x aku?
pagi2 buta duk baca buku
tak pernah2 aku wat gitu
even mase aku study dr sekolah smpi univ
tak pernah stay up to read
sejak preggy nih,,aku gemor benar baca buku
nak2 buku politik n yg liberal n yg agak berhaluan kiri
ari tuh aku abiskn masa duk google pasal che guevera
aku siap call n citer kt laki aku plak.
laki aku ckp baby nih ikut perangai dia
suka buku ilmiah
bukan cam aku suka shopaholic series jer
ceh!


hahah
best tak ?
sbb tu aku mengantuk tahap gaban nih kt ofis
byk kerja tapi aku sempat membebel kt blog nih
kuikuikui..
ade budak yg asyik batuk2 jer kt ofis nih
aku rimas mendengar yer...aku suh pi wat chest x ray!
mak aih..pneumonic changes maaa.....
prescribe antibiotic pun ,aku melalut2 tulis
ade ker aku gi tulis nama aku sendirik??
biol anggota tu...


hehehe

aku terbongkang cam nilah semlm..hehe

best x membaca entry yg ditulih oleh manusia best yg mengantuk nih

best kan??

ciaww.nk wat keja lah!

tata

4 comments:

ila ni said...

mak aih gambar sleeping beauty tu takleh besarkan lagi ke k'reck? hahah ingatkan background baru tadi ;)

ye, stop & benarkan budak naik kereta memang menggerentikan anda jd best sbb ila dlu pon suka tahan kereta jiran2! :D

hamiDahRecKs said...

nama dah entry best..gmbr pun mesti best,,,hihihi

ye ker..comel jer,nk tergelak akak ngn budak2 nih

efa fairuz said...

hahaha

over tau..gamba segedabak besar punye la best sampai takmo resize..

best la ade doktor kat sebelah rumah.. hihi

same macam laki aku, suke bace pasal politik, aku? nehi! tengok hindustan lagi best! hahaha

hamiDahRecKs said...

hahha..malas aku nk resize..janji mesej gambar sampai ke penerima...

ntah nape aku suka baca politik
abes bc pasal revolusi egypt plak nihhhhh

satu lagi.aku suka mekap2 kt umah..laki takde,tetiba nk berhias bagaiii..kikiki

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails