Friday, January 7, 2011

kerja yang tak habis2

salam


biasalah kan
dah diberi gaji
kena lah wat kerja
haha..senang prinsip gua!
pastikan kerja seikhlas mungkin yer...


kerja2 extra aku bukan susah pun
lebih pada kena attend majlis2 makan
kalu yg best sket..kena tgk patient tgh2 malam
tu aku suka..hihi..macam oncall tapi tak berbayar
rasa cam wat amal jariah jer
since laki aku takde kena pi pulau2
tinggal aku sekor2 eh sorg2..dokter kt tawau nih
hehe..poyo ayat..utk 2 kem lah
so byk gak aku kena sign itu ini
extra work..

yg lain yer..dinner..majlis tu majlis nih
golf tournament mesti tak lupa dlm askare nih..
since aku memboyot dah..hehe..tapi still cute*eheh*
aku tak gi la pdg golf
cuma g dinner
minggu ni ajer 2 dinner kena attend
buhsan
dahla aku kena diet
mlm td wat barbeque
sedap lah sotong n udang2 tuuuuuu
memandangkan aku ni on diabetic diet..6 ekor je udang leh mkn,sekor je ikan,sekor je sotong
ayam tak bleh sentuh
huhuhu...kesian x??????
nasi goreng pun secoit!
huhu..xper...utk baby =)

tghari ni plak ada lunch invitation
aiyo
atas kapal navy*
mcm best jer bunyi
tapi larat ker aku nk panjat tangga kapal tuuu...
wakakaka


tgh mlm td gak ler ade sorg budak dmm panas
melambung2 temperature
bg ubat tak jalan2
terpaksa aku excuse dr dinner awal sket
sampai jer klinik,,,elok2 budak tu turun temperature...
rindu nk jumpa aku kot budak nih..
hahahaha

k la
nk siap2 nk gi melantak atas kapal
arap2 x ramai mak2 datin..buhsan melayan weh!
hehe

tata


geng2 sekepala kt ofis..aku x pakai uniform,x muat dah!

2 comments:

efa fairuz said...

ah mane aci reck ko ngandung perut kecik jek.. gamba kecik ko letak.. resize la kasik large hehehe.. tak aciii! :p

hamiDahRecKs said...

saje jer..x mau nmpk aku yg chubby tuhh efa!

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails