Sunday, December 5, 2010

gestational diabetes melitus




salam




uwaaa
aku yer MGTT result dah kuar
4/9.5/8.3
meaning i am GDM lady...
huhuhuhu
tu lah.mkn anggur byk sgt
eh,tapi aku kena wat BSP dulu
nak tgk camne lak
malas lah nak kena admit kat spital tawau tu
dah la masa aku amik darah tu punye lah kureng attitude org kat lab
kerek
ces
bile tau aku ni doc
baru hegeh2 nak senyum
nak layan berlebih2..ceh!
ade ker org ginih?
aku tau la kerja penat,,ramai patient
tapi kena la kesian kat makcik pakcik yg datang jauh2,posa plak tu
tadah tgn utk amik darah
layan la elok2
aku kesian betul tgk patients kat spital nih
ada yg datang ngn van sewa ramai2..jauh dtg dari likas la,,dari kunak la
naik sesak2 ramai2 ..takdek aircond plak
aku nak nangis time tu gak biler tgk orang2 tua tu
cengeng tul pompuan nihhh
patut lah ramai opt to go to private hosp
aku masih percaya treatment at government hosp is the best
esp for pregnant mother..utk deliver..
tapi dgn staf2 sokongan perangai cengginih,mana lah nak bersih imej gov hosp nih
kan???


laki aku dah masam2 muka tgk aku kena cucuk 3 kali
tu lah pelik
biasa aku wat kat spital klang dulu 2 kali jer
tapi aku mls la nk lebih2 demand..ni hosp orang
kalu spital aku lain la citer
laki aku nak aku deliver kat private hosp plak
dulu elok jer plan nk deliver kat gov hosp..to be specific hosp klang!
hehe..tau2..
mesti korang ckp ape ker pelik nak gi beranak kat spital cam zoo tuh?
hehe
bukan ape..sebab kitorang pernah kerja sana..kitorang tau kualiti management kat sana
hanya jauhari mengenal manikam...
cewah!
bermadah helah plakk
tapi kalu laki aku dah nak jugak gi private ..silakan laahh
aku tak kuasa nak berdebat
anak dia gak kann...hihi
eh!
baru 15weeks dah citer pasal deliver cik kakkk???



sangat risau aku nih GDM plak
baru lagi nih
adoi
aku riso baby dlm perut nih
GDM always be associated with central tube defect
ya Allah..nauzubillah
so aku mintak wat 4D ultrasound examination kat spital kat KL
hihih,,free lah
ni syok kerja ngn askare nih
senangg jer..main call jer
ahaks
nanti nak mintak CD


yey!
sok turun KL
buleh shopping..ehh!
hahaha


tata

1 comment:

Hawa CMS said...

**cough**sugarbaby**cough**

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails