Wednesday, November 24, 2010

mini shopaholic




salam

currently i m reading this
dah sampai chapter 6
terkekeh2 sorang sorang
balik kerja je ngadap buku citer tu
heheh
ingat nak baca kat ofis since bukannyer byk keja aku skang
tapi rase bersalah lak
heheh
tapi fesbuk n tweet tak rase bersalah plakkk
kuang2

maybe aku ni manusia yang kalu dah khusyuk membaca
mmg tak hirau dunia daahh
bom or C4 meletup pun aku tak heran dah
tu yg kadang2 laki aku hangin..hehhe
dah tak layan dia sgt sejak baca mini shopaholic
dia ajak borak2 or tgk tv aku hangguk palo jer
tapi tgn mata melekat kat buku
hehehhehe
mula la wat ayat...dah dapat shopaholic book tak ingat dia dahhh..
eleh
ngada2
takpe2..aku joget waka waka ala2 shakira,nanti dia okey lar..heheh


thanks kakak!
pos buku nih jauh2
nyampah duk ulu ceruk tawau nih
semua pos laju kena amik kat post office
ceh!
sbb diorang tak hantar ke rumah
aku ingat tak sampai2 dah buku aku nih..rupe yer kena tggu diorang call dulu br leh amik kat post ofis
lenkali kena guna express post yer service yer akak
tapi ongkos lebih la sket...eheh
sungguh tak balance development kat mesia nih
bajet utk sabah berjuta2..tp tak tau ke mana
oppsss
kekekehhhh

td wat operational briefing
tgh major exercise nih kt HQ
aku bantai English n bhs slanga,,heheh
jauh sekali op term
pedulik ar..medical term byk guna English.aku malas nk translate.
gasak ah!
hahaha..menganga2 jeneral2 tuh

okeh la
nk sambung wat kerja
ni kdg2 rasa heaven wat kerja admin..leh lepak time tak busy
heheh

tata

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails