Monday, November 29, 2010

aku yang gemukss!!!


cun tak i?hihi..*from google*

salam

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
betul la org ckp
doc is the worst patient
heheh
setelah menjadik defaulter 2weeks for antenatal check up
setelah diperli2 oleh laki aku
eleh!
dia bukan nak tolong wat balik urin strip ker,stet ker,
hihihi....dia ckp..jadik patient ikut giliran biasa!
jgn ngengada nak dpt special treatment.
ces...ceh
aku busy la boss....
exercise yg libatkan radar ngn aset askare ni cukup memeningkan aku
huhuhuhu


semlm gi la ke klinik tmpt laki aku kerja
bila timbang..toing!berat aku 58kg!
hehheee
saya dah agakkk
sbb saya makan macam org kebulur jer
sepatutnya naik sekilo jer dlm mase sebulan
aku bantai naik 6 kg!!
hahahahahaha
pastu check urine...alamak...ada glucose 2+ n protein
aiyooooooo
laki aku perli....haa..ape lagi,plan ur own management k,doc..
u are reaaaally good in managing GDM (gestational diabetes melitus) rite.....
during medical school .u r the one who taught me about this topic,remember??
cesssssss
dah siap diagnose aku yerk...
takpe2
hihihihi...but sometimes he look soooo sexy in sarcastic mode
ekekkk

so khamis ni kena wat MGTT
a blood test to confirm GDM...ala yg minum air gula tuh
kalu positive kena wat BSP plak..blood sugar profile
malas lah kena cucuk2 nih
hehhehe
wat kat org takpe..
ehehhh


aku riso la plak
GDM ni byk complications..
huhu..mintak jauh ler
amin
nanti nak control la diet
caiyok2


ari ni aku dah pakai bj awam
tak larat aku nak pakai bj celoreng tuh
dah cam nangka bungkus aku gamaknya
hehe

tata

2 comments:

sayahappyslalu said...

MGTT makes me sick. huhu.
biar gemuk skrg. nanti lepas bersalin selim melim balik. haha

hamiDahRecKs said...

hihi..amin..aku nak slim dan cun lepas nih..hehehe

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails