Thursday, July 15, 2010

aku dah jadik perindu maha agung!

salam

dah confirm!
isnin ni aku fly ke tawau
naik MAS la plak...biase askare bagi air asia je
rezeki aku la kut
after 2 days of full briefing by superiors about my duty there..i think i am ready
nak kena jaga 26 pulau2 sekitar tu
waduhhhhhh
termasuk 10 penempatan operasi darat sekitar sabah
naik bot naik Nuri je la aku,,
walaupun aku nih cuak nak naik heli Nuri tu,,heheh
asyik jatuh jer...dah usia heli tu dah dekat 2 dekad..rosak aje lorr
weyy...tetiba pulak terlebih cuak
hoho
padehai dolu kat desert Sahara naik chopper tua yg buruk busuk ngn Russian pilot yg otai..sukati mak bapak dia je nak landing or take off caner..hehe
terkenanglah plak!
takpe lah..demi tugas dan negara
wakakakakaaaaa
podacit!

skang nih tgh pening dan penat tgn packing barang...
naseb bek tak byk barang
tapi dalam tak byk tu 10 kotak gak laaa...
penuh ngn baju2 keja jer
washing machine ngn tv tak bawak pon
beli kat sana la kut
sana lagi mahal eh?
mana2 la
aku dah malas tgk brg bersepah2 ni
aku rase sepjg aku kawen ni..aktiviti utama aku ngn laki aku adalah packing barang!!
dari awal kawen..pastu nak ke Sahara,,pastu time honeymoon..pastu bile balik Mesia..
tu je keghoje teman berdua!
heheh
tu la...tak sempat aku nak peknen...ngeh ngeh....=P

ape pon tugas kat sana
i try to enjoy myself!
mmg la berat dan mencabar sket tugas kat sana..tapi dgn cara tu lah aku akan belajar lagi byk tentang kerja dan kehidupan
cewahhh
semangat!
yg pasti aku dah rindu gila babas kat family aku..kawan2 aku..
asyik nak nangis jer.jap2 tgk pic family..jap2 tgk fb kwn2
huhuhuhuhu

ok la
nk gi berkasih sayang jap
hahha
tata

2 comments:

MNAS said...

im gonna miss u a lot...definitely!!!..:(

hairan189 said...

wah reck dah pandai ckp perak yer.bagus2..hehehe. good luck n slamat berjuang!!!!

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails