Tuesday, June 22, 2010

yang mana satu nih?

salam

jadik pompuan macam ni lah yer
nak kena jaga muka..badan..
laki aku dah warning..kalu aku gemuk atau huduh
dia nak gelak kaw2 kat aku.pastu nak carik lain!
ces...kuang ajau kan??
aku nih kes tipah tertipu ke ar??uwaaa

hihi.
sebenar yer aku yg start dulu
aku cakap kalau dia boroi dan muka makin huduh..aku nak carik yang lain..
kahkah...kurang asam tak?
direct to the point jahh!!hihihi
bukan ape..sebab aku tengok perut dia makin boroi.makan berselera betul!
aku ni masak takdelah sedap sangat.tak paham gua
iuhh..dia bengang bila aku cakap camtu..tu yg dia memulangkan paku keras
hihihihi
ish2..ni lah couple akhir zaman kann??mementingkan luaran jer..bukan batiniah..mawaddah wa rahmah
hahahaha

atas sebab2 yg bernas tu lah
aku nak carik skincare baru
dgn kata lain nak pow poket dia
heheh
ehh..alat kecantikan pun termasuk dalam nafkah tau..bukan makan minum jer!
right now i 'm using Skin Renew product...and i really like comfortable with their product
especially the cleanser gel...
but they are quite pricey....
sikalang kena carik yang mulah2 lor...duit nak pakai wat benda lain lagi
huhu
ingat nak tukar kpd SK11..nmpk cam okey jer..harga murah sket je drp Skin renew
branch dia pun merata2 ada
sonang nak beli
tapi aku ni takut sket nak tukar2 skin care product
ade sape2 pakai tak product SK11 ni..ok tak eh?

tak pun aku nak try gak Sendayu Tinggi..
cam okey je
lagipun local product kan..mesti la ngam kut ngn kulit org melayu nih
harga pon lagiii murah
ade sapa2 penah pakai tak?mai habaq kat cheq nooo...

tak pun MaryKay yer skincare..murah gak...
make up set yg aku beli dulu pon kira okey ngn muka aku
esp blusher dia..suka tul.=)
ni kena tanya kak Ana la plak arr
haishh..
susah tul nak cari benda elok tapi nak murah2..
haha

haih..ni rase nak kembali ke zaman dolu2
pakai petua nenek kebayan jer
pakai bedak sejuk..cuci muka ngn daun jambu batu..mandi bunga..lulur kunyit
hihihihi
pastu duk bertimpuh ayu2 anyam tikar mengkuang
sonang gadis dolu2 kan?

tata

4 comments:

MNAS said...

sendayu tinggi ko jgnlah reck...bkn chemical dia kuat ke? tak sesuai lah...pakai mary kay mcm ok..hikhik

ExtraTerrestrial said...

mary kay mcm ok.aku suka mekap nye.cantikkk.

aku pun tak berani tukar2. dah bertahun2 aku sental loreal dari umur 17.takot nak try lain.

aku gemok ni camne ek? lari boifren aku kang.ish.topik ni merisaukan betol.

Unknown said...

waaaah,..
suda semakin concern pn recks skrg!
bagus!!! i loike,..

me gune bodyshop saja,..
teringin gak nk tukar mary kay tp,...
x berani mengambil risiko

hamiDahRecKs said...

tu la mimi..tak jadi la sendayu tinggi..hihi.tq
ala fatin..ko msk pandai..sure tak lari yer..hahahhaaaa
amboi2 ibu kiena nihhhh...tu lah.x berani nk take risk kannn?...tp skin renew tu cam mahal sgt,,huhuhu

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails