Saturday, May 1, 2010

macam2 korang nih..

satu petang yg hening
aku tgh syok2 chatting ngn laki aku
tetiba..mamat Yaman nih
"are u a muslim?'
"yes"..aku dah lali ngan soalan nih kat sini
"do u read Quran?"
"aa..yeah"..makin biol aku
'"try read this",,ditunjuk yer Quran besar tapak tangan kat muka aku yg makin confuse
aku pon baca la cam budak kecik kena suh baca
"subhanallah..allahuakbar!"
terkojut den...kot yer pon jgn la jerit weh!
diletak nyer Quran tu kat tangan aku pastu.."i want you to read this everyday..so u can improve urself"
aku yg tgh biol tu plak tanye.."why me?"
mamat Yaman nih sedikit hangin...."u must read this...good for ur heart"
yelah2 aku amik..org Arab ni peel dia camtu la..feel offended kalau tak amik pemberian dia

macam2 korang nih
selalu amazed org Malaysia leh bace Quran tapi tak leh ckp Arab
hehehe
diorang tak leh terima
hihihi

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails