Monday, May 3, 2010

biological clock dah biol

aku tak leh tido
sejak2 kena tukar jam ni
awal sejam sbb summer time
ilang usia aku sejam kat desert nih

weh
dah lari timing tido
dgn kata lain
aku yer biological clock dah biol
ayat ore besut ckp plak..
my circadian cycle disrupted..kehkeh
sakit palo aku

bile aku mengadu
alah, awak tu excited
nk balik Malaysia la tuuu
nk kawen lagi sekali
heheh..ye ker
excited gak
nervous pon ade
i nerbes laaa..awww
tak nah sampai ni umah mertua
betul2 menantu hantu aku nih
okey sket taraf dari kacang hantu..hihi
best ke eh?
aku nih tak reti la nk duk ayu2
masak pon hancus
bangun awal masak breakfast ..haremm..
adoi2
dah la,aku ni cakap main lepass jer


seriyes..aku betul2 perlukan doa tolak bala
kehkeh

2 comments:

MNAS said...

wakakaka..reck, ko xperlukn doa tolak bala.all about is nice oredi..bestnye kawen lg skali!;p

hamiDahRecKs said...

hehehe..mmg best!makin gatal pon ade..haha

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails