Wednesday, May 26, 2010

husky voice

salam
aww...sexy plak ngn husky voice ni
sore throat....
kalu takde batuk2 ni..mesti lg best
hihi

mata aku tak mau tido
pejam2 tak mau
biler nk tido.
nnt tghari baru la nk tido
jetlag teruk gak eh..
mau seminggu dua nih
takpe, ade alasan aku bgn lambat kat umah MIL
kihkih

mata ni dah ok sket
cuma asyik nk bertaikk jer
camner nk apply maskara nih
isk..isk...
tapi tadi mase tengok movie ok plak
isy!selective pulak mata i ni
asal je imej laki hensem..elok pulak dia
haha
td tgk movie Robin Hood ngn Fatin Tiqah n Fatin Hamimi
emy tak jadi ikut...takpe2,ade mase kita jumpa
ingat kena gi Melaka ari ni..tapi urusan banking tak siap lagi kat KL nih
sok la kut gi melaka
best tgk movie..
nak lak ngn kawan2 lama...syoks!
rase cam budak sekolah balik
ha..aku nk jumpa si mimi..biler hang nk turun KL nieee

hihi...
sabtu ni naik pelamin lagi
yeyey
ni yg nak mengimbau time bercinta sakan nih..hahaha
tapi sbnr yer aku ngn laki aku lebih pada berkawan baik
sbb start dari bestfriend kan..cuma rasa caring itu ada rase lebih sket
cam citer kuch kuch hota hai tak?
pastu teringat balik time tunang
hehe..ni yg aku geli hati
takde hantaran,takde majlis..
cam lebih pada bincang2
parents dia bwk sebakul buah ngn cincin plus gelang tangan..
aku lak pakai baju kurung lama kakak aku punye
hihihi...
marah betul family aku ngn dia sbb wat kerja gila gitu
kakak aku marah2..gini jah mu tunang?!pelik sungguh mu duo ore nih
hihihi...geli hati den
okey ape kan??
simple....sgt la jimat!hahahaa
teringat time akad kahwin lagi la nk gelak guling2 perut
last minute decide..masa tgh training..
koboi..tapi baju 5 pasang...pastu terus ke sahara desert
adoi...sakit perut lak ingat...ni lagi la tak leh tido aku malam ni

hishh..
aku nak gi basuh mata aku nih
bertaikk jer,,,senak2
ape pon..best citer robin hood tu...especially for us as tax payer....wakakakaka



1 comment:

MNAS said...

reck! x sabarnye nk jumpa ko...winduuu nye..bln 6 ni ko dh mula kerja ke?nanti aku nk gi aku roger k..

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails