Tuesday, May 25, 2010

huhu....

salam

masuk ari ni dah 5 hari aku kat mesia
abis 3 hari utk pembubaran kontingen,blood checking , medal parade , media conference, jumpa panglima2.org2 besar..
penat den!
dahla journey took almost 30hrs...
yg aku paling tak larat dari Armsterdam to KLIA...took 13hours!
tido memanjang
hihi
eh, korang ade bace paper tak?
ade la muka aku kat paper..tapi ramai2 la...
kelakar...aku lari jauh2 biler diorang nak interview suami isteri
malas lah..nanti kang menjawab lagi aku ngn superior...=P(army mcm2 rules!)


yg aku sedih sgt skang nih
aku takleh nak jumpa kawan2 aku ni,,
ingat nk merendek ngn member2 kat KL
si Emy, Fatin...
tp aku mintak maaf la
busy betol!
aku kena balik unit lama
pastu MIL wat kenduri kesyukuran..keno balik Perak jap
aku nih tak abis2 jetlag
org tido..aku berjaga..org berjaga, aku membuta!
drive pon kekok2...sebab kat sana left sided driver
byk kali aku silap masuk lane..hehe
pastu sana had laju pon 40 kmj
sini kat KL..aku lak naik gerun..laju bapak eh korang drive!
hihi..dolu aku pon laju gak!

yg tak best yer lagih
aku asyik demam jer...
tak sampai 24jam kat mesia dah demam...
terkejut panas kot
pastu batuk2
batuk yg cam nak kuar anak tekak
spasm dah diafragm aku
sakit
pastu sakit tekak....
aku dah ingat satu benda jer..H1N1....
wey...mintak jauh
tapi takde runny nose okeh
yg tak best yer lagi..tiap kali aku makan jer..perut aku meragam
diarrhea aje
lama tak makan pedas kut
aku nk mkn tomyam..mmg aku balun la
tp ni aku makan sikit je laksa pon..asyik cirit jer
mkn nasi lemak 2 -3 sudu...perut dah mula meragam2
seksa2 bila nikmat makan ditarik
perut aku terkejut lagi ni dgn makanan sini
aku mkn roti jer..huhuhu
pastu kan ari ni lak...
mata aku sakit....
berair jer,,pastu dah bertaik lak
huhuhu
aku diagnose sendiri la...bacterial conjuctivitis..treat ngn CMC eyedrop
macam mana ni..
ujung minggu nih nk naik pelamin kat Perak
KESIAN tak diri aku nih???
uwaaaa.....uwaaaa...

tp pikir positif la yer...
aku leh jadik pengantin pertama di Mesia yg pakai sunglasses , bersuara garau , pakai koyot bersimpuh di pelamin
ntah2..masuk paper lagi!
hahahahaha
isk..isk..

refresh memori 6 bulan lepas...hihi..

2 comments:

ExtraTerrestrial said...

reck, aku masa mula2 balik pun perut terkejut kena cabai cili pedas pe semua. standard la. adik aku pun balik dari moscow bila cuti camtu gak.nnt lepas 2 minggu perut ko ok kot. time tu, bedal la tomyam abis2an..huhuhu...

eeiii.tak sabo nak jumpe ko esok.yeyeyeyyy...meronggenggg.g...

MNAS said...

cepat2 sembuh reck! nak naik pelamin nih..phewwwittt[kasi semangat sket]

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails