Thursday, August 9, 2012

macam kelly clarkson

salam


tak...bukan lawa or chubby cam dia
tapi strong as her
mcm lagu stronger dia tuuu

aku baru lepas tgk video iklan raya BERNAS
sedih woooooo
sbb muka 2 budak tu sgt tulus
scene yg paling sedih
bila 2 budak tu tgk jer budak2 lain tinggalkan dorm utk balik beraya
diorang cuma mampu terkelip2 memandang
aku sgt memahami perasaan itu
sangattttt!
huhuhuhu

sejak aku n laki aku jadi mummy n daddy ni
kitorang tak pernah beraya sekali...
woowoooo
last year. hanya sempat petang raya
malam raya n pagi raye aku ngn si boolat je
masa tu aku br abis maternity leave
dah la tahun tu blok rumah aku ramai balik
tinggal 2 rumah je
memang berkelip2 je aku ngn si boolat
laki aku kena bertugas beraya ngn anggota di perbatasan
huhuhuhu

sedih?
bila pikir mmg sedih
tapi bila dah lalui rasa biasa2 je
u never know u r strong unless u have to be strong
kan?
ececehhh

This year...aku balik
penuh kontroversi ngn boss aku
pedulik aku, memang aku melaser kaw2
hehehe
mana aku dpt idea nk laser2 ni eh di bulan pose??
aku pikirkan mak ayah aku yg nak main ngn cucu dia
tu jer
so aku pejam mata n redah!
hehe

cabaran utama adalah nk dptkan flight
mmg susah la bila cuti pon ko tak confirm kan?
rs nak sekeh je
tapi aku tetap book flight ticket ke klate..mahal nk mampos
n utk dari tawau ini..aku sudah bersekongkol.dpt yg free.hihi
mahal tau. rm 800+ sehala jer


cabaran kedua
BS aku nak bercuti lama
ye lah dia pon dpt cuti setahun sekali je
dibantai cuti sampai bulan Sept!
huhu
aku kerahkan sarjan aku carik2 sape yg leh jaga si boolat
kriteria utama mesti dlm kem n x jaga budak lain
hehe
alhamdulillah..dapat semlm!
dah wat home visit n aku dah tinggalkan humaira' selama 3 jam
dia okay n dh ngam ngn mak cik BS baru dia!
yey!

tak sabar yer nak balik kampungggggg!!!
wpon laki aku tak sure dpt balik ke tak...uhuk

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails