Thursday, July 19, 2012

salam ramadhan

salam ramadhan



wah.kejap jer ramadhan balik
aku abiskan siap2 kerja on the ground aku
so bulan pose leh la duk diam2 kt hq
hehehe
tapi taktau la kannn
tetiba ada adhoc task
tak dapat den nak nolong
berkhidmat utk negara la katakan
kuikuikui


nak tau bulan pose ke x di jaman cyber
senang
tak yah tgk anak bulan
tgk kt twitter or fb
byk lah status n tweet berbau ramdhan
kannnn........
baguslah as a reminder to us
rite....

kt ofis aku
senang
akan ada kurma free atas meja
hehehe
syok lah.rezeki jgn ditolak beb
wpon aku taklah mkn sgt kurma..
boleh wat sahur kalau bgn lmbt n x sempat nk ke dapur
hehehe

best yer dapat balik pose kat kg
tapi x semua dpt luxury cam tu
utk kami yg di obersi nih..hehehe....jiran2 lah keluarga kami
ecececeh
lagi2 utk kem aku yg mostly para jejaka perkasa masuk operasi
ibu2 , isteri2 ni akan berpose sampai lah beraya tanpa sang suami di sisi
hua hua hua
tapi org dah ckp .. alah bisa tegal biasa (betulkah ayat ku ini?)
sambut ramadhan tetap disambut secara meriah n sederhana
terawih jalannnnn
moreh jalannnnn
bbuka puasa kalu sempat aku masak
kalu tak , aku akan sengih2 kat jiran2 aku ni
heheh
mcm biasa bbuka pose ramai2 dah jadi rutin dlm kem ni


yg tgh beroperasi kat pulau2
tangkap syahdu la yerr
yo lah tuuu
hehe....semlm aku jumpa troop on d ground
semua dah sibuk mintak resipi ngn bini2 masing2
at least leh mintak cook masakkan
ilang rindu masakan bini


aku?
both me n amir in same operational area this time =)
so planning dah ade utk dia ku bw balik ke tawau
hehehehe
salahguna kuasa sketttt di situ
kikiki
wpon 1 ramadhan tak sempat bersama2 ..n maybe 1 syawal pun x dpt bersama2
at least ade lah time pose ni dia dapat jumpe si boolat
n utk mak yer sekali la tuuu
hehehe

ok lah
utk semua yg nak pose atau pun pose yang yuk atau curik2 x nak pose
selamat berpuasa di bulan rahmat ini
tata


No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails