Wednesday, May 2, 2012

budak ini sungguh banyak makan!



humaira' dah 11 bulan
weyyy
sangat cepat okayyyyy
macam baru jer aku mengorat daddy dia...eh eh!
haha
mana ada ..daddy dia lah ngorat aku..kunun2 tanye mana bilik tutorial mase kt matrix dolu2
aku lak jawab,,ntah! tak ingat.lagi2 org yg bertanya tak hensem.
kihkihkih



eh eh eh
mengimbau zaman bertenet la plak
humaira' si boolat makin menjadik2 boolat yer
ke sebab aku selalu panggil dia boolat eh?
takpelah
sedap aku peluk
mcm bantal bulat

dia mmg sookaaa makan!
bukan saje suka,, tapi byk giler mkn
dia makan nasik 3x /day - nasik tu 3 cubes = 3 oz
snack 3x
nasik lak tak mo yg lembik2
nak yg mcm mummy dia mkn
dia cam prefer ayam.sup ayam n ayam goreng
sup ayam dia aku buat mcm org tua punye resipi
siap ada halia , kayu manis,bunga cengkih pelbagai lagi lah
beza sup ayam dia dgn sup ayam aku..dia punya takde garam
elok jer dia mkn halia n bwg2 tu

aku penah suap dia ngn kari kambing
hihi
kuah je lah
sbb aku tgh melantak nasi ngn kari kambing super sedap bbysitter bagi
budak boolat nih ngendeng2 nk makan
tgn mesti letak kat mulut, sambil wat bunyi berdecip2
aku lak malaas nk ke dapur sbb tgh tgk tv
aku suap je nasi yg ada kuah kari
eloookkkk je dia kunyah sambil mulut nganga2 lagi
aik!
x pedas ke nak??
tapi dia wat muka pelik lah
lepas tu minum byk giler air masakkk
kihkih

cian anak daddy....bila daddy dgr mummy citer sambil jegil mata kt mummy,oppss!

ok lah tu kan
anak takde nk memilih mkn
aku nk try bg kek secret recipe
tapi sbb risau kandungan gula yg tinggi
mummy mkn sorg2! hihihi
nasib lah humaira'
tunggu hang besar sikit nooooo....


selain daripada makan.saya juga sgt suka main bwh meja makan dekat kerusi yg sy makan. ape2 yg ada kaitan dgn makan juge,sekian, terima kasih!

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails