Tuesday, March 15, 2011

pejabat pos dan aku..

salam


lama tak update blog
been so busy.....
so hectic day with demanding task
task that i dont think i can carried out
since i am not soooo ambitious person...erk!
i am not the person who u can rely on for big n verrryyyy important job
seriyes!
aku bukan yer pandai sangat
showmanship jer mantap seh
hahahahahhaaha
but i do not know.people keep giving me the burden
and somehow i dint know where i got the strength to overcome all these things
ahhh merepek merabannn
aku nak jadik surirumah la!
tapi nak gaji cam sikalang!
kehkehhh


hahha
enough with stupid ramblings about work kay!
tak ke mana2 dong

ha!
nak citer pasal pejabat pos mesia nih ngn aku!
byk kejadian melibatkan aku ngn building yg colour merah boring nih


well..duk di tawau yg huluuu nih(hihi)
sebrg parcel kena amik kat pej pos
dah la ramai org!
emy pos aku brg2 tupperware
aku bajet kocik jer weh!
sekali 2 big boxes!!!
wawaeeee
adoila
camner nk angkat nih
nak suh driver...dia duk dlm keta sbb takde parking
kang org curik keta askar nih,payah aku nk menjawab board of inquiry plakkk
so aku terkebil2 je lah tgk kotak tuh
tetiba pakcik belakang aku tanye...
'dik,laat ker bwk kotak tu?'
aku sengih sambil gosok perut
'laa..adik hamil ya..tggu pakcik amik selesai kat kaunter nih...'
aku sengihhh


pakcik tu angkat brg aku sampai ke kereta
driver kocoh2 kuar dari kereta sambil buka boot keta
sambil ckp..lor,besar brg puan....sambil muka pelik tgk pak cik comel tuh
dan dan jaik pak cik comel!
ye lah tolong aku
saya hanya mampu ucap terima kasihhh..pak cik!

comel kan pak cik tuh?


satu lagi citer
aku nk gi renew roadtax
myeg .com ambik masa 5 hari kt sabah ni
memnadangkan aku yer roadtax mampos dlm 3 hari lagi
aku gi pej pos
punyelahhh panjangg no giliran
aku duduk kt kerusi plastik busuk tu
ngntuk tggu lama2 weh
sekali aku resedar!
no aku dah jauhh terlepas!
10 org gitu
aku tertido rupe yer!
dlm sejam!
dari 330pm sampai 430pm!
ces
aku terjerit kuat2..adoila!!!tertido
malu ngn org tengok2 aku
aku blah jer
pi beli insurans dulu laa
hahahhahahahhaha


ade ker tertido sejam kat pej pos!
kesian kan!
kelakar pon ade
nasib org tak culik aku yg cun nih
ngeh2




aku nk gi wat kerja la
sok ade taklimat ops kena wat
huh
macam2


tata

3 comments:

efa fairuz said...

kekekeke..sian mu reck siap tido tido.. huhu.. ibu mengandung katekann

Unknown said...

lol! tido sampai sejam tuh!

hamiDahRecKs said...

kesian kan kat aku...laki jauh pergi berjuanggg,,,semo kena sendirik lerrr...huhuhu

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails