Thursday, February 10, 2011

geng 14 @geng netok...



salam


hihihi
aku tak kira..kerja byk2..aku nk gak blogging
sbb kepala aku agak sendat skang
meh kita divert otak kpd benda2 yg tidak sengal


the best february!
hihi
selain dapat cuti seminggu
kawan2 lama sekolah agama wat small gathering!!!
what??hehe
tak percaya ke i pernah sekolah agama??
hihihi
well,sekolah agama ni org overrated jer
bagi aku sama jer...beza ko belajar bahasa arab plus kena pakai tudung labuh
mmg cute aku pakai tudung labuh tu
hehe

back to gathering!
bertempat di pantai yg indah
dgn makanan yg masyukss lagi free lagi fresh
ayam bakar ..grilled in situ!
heheh
mihun goreng n tembikai yg segarr masuk tekak
elok ngn cuaca yg panas2
dengan mulut kitorang becok bercakap2..berborak2
kalah murai yg tercabut ekor!
syok giler!
jumpa geng 14 ,,hihihi,,geng netok warden panggil
netok tu macam nakal la,,,maybe up sikit kot
si nani n g nee...
tak berubah langsung!
aku rasa toing!jadik budak sek agama men keb ag ittifaq semulaaaaa
hihihihi

yg jejaka,,,
mmg sporting!
kelakarrrrr
every word...lawak antarabangsa
aku sakit perut duk gelak
patut lah org kate org laki2 pantai timur ni sgt kelakar
weh,ramai lg yg single.
sile contact gua kalu nak try acu cuba test market!
hihihi

seronok sungguh jumpa kawan2
meeting yg serius pun jadi tak berapa serius!
comel jer
tapi next reunion raya nih,,arap jadi!
that's part of our social obligation friends!

aku rindu time sekolah
sgt rindu
time takde masalah ape2 pun
well.takkan nk idup dlm memori je kan?
so keep on moving on!
kenangan yg ada jadikan yg terindah!

thanks to junid.gee burn ,zack- org kuat gathering
seronok dapat jumpa mira , mc za ,dayah ,nanie ,ba z , n gnee
jejaka2 malaya yg asyik kontrol macho..hihi,,kamil ,izwadi , amir hasdi, azam ,norul , pokku
selamat bermacho lah!


tata

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails