Monday, January 31, 2011

terkejut gua!

salam
(entry ni ditaip sebelum cuti raye,rupe yer duk dlm draft..publish je la mlm ni)

patutlah aku rasa elated mood jer semlm
siap nyanyi2 dlm ofis
hehe
nasib x berjoget jer!

sampai umah ,cam biasa bukak tv
bukan nk nengok pun
sajer kasi efek bising
duk sorg2 nih..sunyiii jer leh mandom waaa
since sini maghrib sgt awl.612pm dah azan
aku solat
masuk dapur
carik puding jagung enak lagi berkrim dlm peti
hajat di hati nk mkn puding ngn biskut je lah for dinner!

tiba2..
bunyi pintu umah dibuka kuat!
gung2 gang2
eh!
aku mesti lupa kunci lagi nih
aku pernah tido tak berkunci umah
heheheheh,,ngntuk sgt!
bahaya weh
aku pun kuar senyap2 dari dapur
sambil dlm hati,kalu perompak,aku nk terajang
sekali,,,,,,,
laki aku tersengih kat pintu!
waaaaah!
terkejut gua weh
suka balik tetiba!
ni dah kali ke3
tapi ni first time balik ari dah gelap

hahahaha
terkejut2 pon
sempat aje aku berlari pastu melompat ke pintu!
heheh
eh lupa...i am a pregnant lady
suka2 je lompat!
terkam laki..hihi
lepas tuh,,jgn tanye la eh buat ape..kuang2!

macam chipsmore betul
sok pagi,,,abis jer subuh,,laki aku pergi balik ke pulau
aku babai je lah
jgn wat terkejut2 lagi la weyy
teknologi mcm handphone or internet yg dicipta tu ade guna syg oii
hihi


tata

2 comments:

Unknown said...

Liya dah klik nuffnang U, U klik nuffnang and heartbeat liya juga yer.. tq.. sharing is caring!! ur blog is just awesome!!

hamiDahRecKs said...

okay..hihihi..weh dik..camner kawen?

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails