Monday, November 1, 2010

setahun


salam

waaaaa
pejam celik dah sampai 1 nov 2010
pada tarikh yang sama di tahun lepas
aku dah sah jadi bini org
heheh
macam tak caya lagi
rasa cam kejapp je kan??


kadang2 bila fikir balik
rasa nak tersengih jer sepjg masa
sbb rasa perangai aku nih tak berubah2
hihihi
lagi cengeng ada lah!
sikit2 air mata ni cepat sgt jatuh!
ada ari tu aku tetiba menangis teresak2 depan KFC kat tawau nih
masa tu aku terasa nk mkn cheesy wedges tuh
laki aku masuk dalam nk take away
aku duk luar sbb tak tahan bau kat dlm..ramai org..bau bdn mcm2!
tetiba aku nengok ada sepasang mak cik n pak cik
dlm lingkungan 60 - 70 an
holding hands together to dine in
aku rasa kesian sgt..sbb pak cik makcik tu nmpk sgt tua!
nk push pintu KFC pun terketar2..
air mata aku jauh situ gak!
tetiba jer
pelik bin ajaib muka laki aku...awat nangis tetiba nih??
aku ckp la sbb kesian kan tgk org tua tu
leh dia gelak2...pak cik n makcik tu gi dating mkn kat KFC,awak lak nangis!
mana aku tau...tetiba jer nak berderai air mata
sbb sedeh aku tak mkn cheesy wedges tu..hangin laki aku..heheh

melalut lak

so our first anniversary
now we are in penang!
ade seminar lar
bukan 2nd honeymoon
huhuhu
takpe lah..ilmiah la sket sambutan nih
hahahha
tu la ayat laki aku yg kedokut itu!kihkih
siap ckp semua ada,hotel!makanan sedap!lagi best free n buleh claim!
kedekut kan 2 doktor ini!!!
hahaha
ok la kannn..ari2 la dgr benda ilmiah ni..elok utk baby dlm perut nih
hehehe
laki aku selalu marah aku fesbuk..
dia ckp nanti anak suka main fesbuk jer
eleh..padahal dia yg nk berfesbuk 24hrs!
dihalau yer aku gi buat addmath la
siap download dari internet
kelaka plak bila wat balik soalan2 add math form 4 tuh
rasa cam budak sekolah lorr

eh aku nih selalu keluar tajuk
ni nk citer pasal annniversary ke apa nih
heheh
ape2 pun baru setahun jagung
arap selamat sampai ke akhirnya..amin!
dah jubli emas tu baru la leh story panjang2 sket ..ye tak?


ok lah
seminar ni penuh betul aktiviti
ingat nak gak ronggeng2 kat penang ni
takpe lah
esok insyaAllah,aku nk kuar ronggeng ngn dayang
minah gelak mengilai dan sgt gedix yg aku kenal masa kat scipp dulu
waa..borak sakan lah esok....sambil nk suh dia bwk aku gi jalan2 cuci mata kat gurney plaza yg glemer ituuuhhh
hehhe
tata

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails