Friday, August 13, 2010

Tupperware

salam

tak ku sangka laaaa
aku kawen ngan peminat Tupperware
hahahahaha
elok lar
si emy tu ahli tupperware merangkap mok cik tupperware
hihih..jgn mare yer..nama baru
so laki aku yg nama baru dia pok cik tupperware beriya2 la semlm browse pasal tupperware www.tupperwarebrands.com.my
aku nak beli rice dispenser jer
hmm..alih2 dia tambah lagi order
gasak la yer
duit dia
aku guna je la kannnn

so semlm abis terawih
duk browse pasal tupperware
pastu pok cik nih sebuk nak beli furniture plak kat ikea
macam2 la dia berkenan bila dah browsing tu kannnn
wardrobe ni lah
kerusi ni lah
siap ade virtual kitchen...mula la dia berangan nak dapur jenis island shape
nak cabinet yg see through
huk ala
aku senang jer..asal ade sinki ade stove..dapur lah tu nama yer
pastu nak set tupperware yg storage plak
baru la matching kata yer ngn furniture ikea
hahaha
pandai2 jer ko...
nak perabis duit jer..
guna tupperware bekas aiskrim pon aku no hal,,,,janji simpan barang!environment-friendly lagi..selamatkan bumi!
ihik

pastu mula lah berebut laptop.
aku nak chatting ngn kawan2 aku
broadband ade satu jer...aku punyer..so aku lah lagi berhak kan?
tapi sebab aku ni isteri solehah *wink*.....layan kan jer dia nak browsing barang2 mak cik tu
hehehehhe
lagipun bagus la guna bekas2..kurang la guna beg plastik
selamatkan bumi lagi!

mana satu lelaki..mana satu pompuan kitorang nih?
hehehhe

pok cik tupperware !tunggu saya la!tau la excited nak gi tengok unta...hihi(dis pic taken in d middle of sahara desert)
tata


4 comments:

sayahappyslalu said...

kehkehkeh..nnti isnin ada campaign lain pulak, tgk mana berkenan.. sonang aku post skali.. aku pun berangan buat kitchen cabinet yg kabur2 boleh nmpk dalam.. bolehlah simpan tupperware aku yg colourful.. hihi..

hamiDahRecKs said...

mu mmg geng ngn laki aku lah...haha

efa fairuz said...

comel mu laki bini haha

hamiDahRecKs said...

efa..mmg aku comel.hihi

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails