Tuesday, August 10, 2010

ramadhan datang lagi....

salam

syukur
dapat jumpa ramadhan lagi
this time will be a veeerrrrryyyy different ramadhan for me
first time as a wife....hihi,takde beza sgt!1st sahur dah sorg2
and i am away from my family...duk di sabah
huhu
rindu bubur lambukss
sedap yer!!

yg best kat sabah ni
time berbuka sgt awal
before 6.30 dah buka pose
730 dah gi terawih
by 830 dah siap nk mkn moreh jer
hihhi
jgn jeles

sahur aku cam biasa
air kosong n kurma sahaja
kalu ade kuih..aku mkn la sebijik
aku tak leh heavy sahur
nanti penat esoknya
haaa..senang laki aku jaga aku nih!
plus aku tak gemar sgt ke bazaar ramadhan
ramai org!!
lemas rimas
*mengada2*


ape pon sini tmpt operasi
pose tak pose
kena gak baris ,kawat , berlari
cessss
kerja...ape nak wat!
demi sesuap nasik
plus ramai yer org kenamaan n raje2 mau melawat pulau2
huh
mesti aku terheret sekali

p/s - doakan aku dapat balik raye yer!huhu

2 comments:

Unknown said...

amboi,.. senang nye laki ko jage ko,.. bukan ko kene jaga ke makan pakai die?? hahaha ape daaaa,..

hamiDahRecKs said...

aku jaga dia sangaaaaat baik..tu makin boroi..*gusarr*

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails