Thursday, July 1, 2010

knight and day



salam


semalam kan hari rabu
mission nak tgk movie ngn harga murah
abis keja dekat malam
so tgh2 malam kitorg gi Melaka Mall
ada MBO
masa aku survey harga kat internet ,price for each ticket only RM 5
alih2 time bayor
adik manis kat kaunter cakap RM 10
dia cakap sbb movie baru
ceh
lenkali ckp la awal
kang dah tertipu

tapi kann
best lah citerr tu
dah la hero hensemmmmmmmm
Tom Cruise la katakan
rasa nak menggatal je tengok mamat hensem nih
hahahhaahaaa
kelakar giler
aku gelak berdekah2
lawak lah citer ni
dah la Cameron Diaz tu comel dan kelakar org yer
macam gua lar...hihihihihi
tapi aku cun lagi la sket....

citer ni cam ala2 citer The Killers
tapi best dan kelakar lagi....
pi lah tengok
tak rugi la bayar RM10,,,
sedapkan hati sbb mission not accomplished!


ape pon nak bagitau..jangan beli popcorn MBO
tak sedap langsung!
aku dah cakap tak nak beli makanan rapu yg berkalori tinggi tu*cewaah*
tapi laki aku degil cam kepala batu
ha!padan muka tak abis sbb tak sedap....
heheheh


tata

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails