Thursday, July 22, 2010

hidup baru

salam


waaa...baru dpt update blog
busy nak mampos
sampai Tawau..dah start keja
operational area
huhuhu
tak suka!
penat!
ari ke 2 - ke 3 dah kena lawat pulau2 sekitar sabah ni
naik nuri plak tuh
cuak siot!
awal pagi sampai ke malam!
ces
sangat ponat
rumah pun kitorang tak jumpa lagi...
nak rent umah..tapi mahal siot!
teres 2 bilik je kalu fully furnished rm 800 ++
skang duk hotel lagi
hahhaaha.
takpe
nanti leh claim
kihkih

makanan kat sini not bad!
sedap2!
sini seafood fresh
sebab aku malas..selalu mkn kat kedai
dan aku selalu balik malam2
sini 620pm dah magrib
subuh lak 450am
giler awal!
hihihihi


sini ramai org bajau
bajau lak ada bajau laut,darat dan macam2 lagi la
bandar dia not bad lah
ade gak KFC, Pizza Hut
Mc D takdok lah
tapi sini wat pe mkn fast food ye tak?
fresh food bersepah2
kena rajin carik kedai jah
hehe
kereta lak diorang prefer 4 wheels drive
kayo weh
keja gapo gak...
hihihi
motor payah nak jumpa
satu lagi anjing2 bersepah2
tgh2 jalan pun ade
tapi mesra alam
sini tak leh bunuh anjing
satu kesalahan bawah undang2 adat diorang
hihihi
sian kucing meow2...kena struggle ar to suvive!

tapi kat pulau2 kecik
miskin je diorang
budak2 bogel kurus bersepah
sekolah pon tak
ade pon kelas 3M- yg askare buat percuma
tu pon limited ar
kesian plak
ye lah...ic pon takdak
jauh tertinggal diorang nih

pe pon aku try enjoy hidup sini
nasib ade laki nak bermanja2 mengadu citer
kerja aku yg byk terbang2..ke tempat terpencil..ke pesisir pantai,,untuk jaga kesihatan askare yg kawal pintu masuk negara byk wat aku abaikan laki aku
sian la plak
aku pegi keja awal pagi..malam baru nak balik...penat2 malas lah nak berkasih sayang
heheheh
ape pun kena balance la yer
nak happy kena la sacrifice sket

nanti nak upload gmbr..nk kena pilih2
heli nuri tu hensem gak..tiap kali nak landing je,kena ade sorang crew jenguk ke bawah to make sure safety before landing
giler la macho..hanya ngn tali seutas je mamat tu tergantung
hensem..kacak!heheh

untuk famili n kawan2...i really miss u all!
muahhhh

No comments:

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails