Thursday, July 29, 2010

crisis point

salam

tiap tamadun akan ada satu masa mengalami titik krisis (crisis point)
dan dari titik tu lah akan menyebabkan manusia dalam tamadun tu akan berubah,,cuba selesaikan krisis
whether they will turn into a better or worse condition...it depends on what they learn about the crisis

weh..tibo2 serius
hahahhaa
aku kut tgh krisis,,,krisis pertukaran kerjaya
keh keh keh
takde la sampai tahap krisis,,cuma stress tu tinggi sket
haha
ye lah...
aku rase otak aku ni dah bertukar 360 darjah
i am a medical officer..otak aku hanya ubat n patient...dah tu je kerja aku since few years back
pastu campur2 sket ngn admin...still i've managed to adapt it...wink*
tup2 bila kena campak kat pulau nih
tmpt operasi 24 jam kawal pantai
otak aku dah kena tune balik
selain kena tau pasal field medical ..yg ni takpo la lagih
aku kena tau pasal radar..pastu camna nak plot kapal2 belayar..nautika..knot..degree nk tukar2..pastu angin tiup berapa laju ,arah mana , kumpulan2 pengganas senjata , adat2 puak2 kat pulau2 di sabah ,mana aku nk wat format report pendatang asing , report operasi,sempadan antarabgsa...dan byk benda tah ape tah!
uwaaaaaaaaa....
aku rase nak mampos..poning den!
nape lah aku sorg je doctor kat sinih
pompuan sorg2...
aku nih ganas sangat ker?
tu la pasal kena assigned wat keja ginih
hohohohoho


so aku dah jadik biol kejap
ari2 aku make up
hahahahaha
complete ngn maskara , blusher ,lipstick,concealer n eye shadow bleh la..sket2 ..hihihi
naseb la
pakai loreng pon celoreng lah
janji aku rase hepi bile make up
cun tak cun lain citer
tapi aku ni rase aku jelita sokmo!
selagi boss tak marah...okey lah
hahahaha
boss aku kat sini cam mereng2 sket
hihihi..kutuk boss sendirik!
ye la jauh dari keluarga
kesian plak
mostly askare kat sini yg jaga perairan sabah dan pintu keluar masuk negara tinggal family kat semenanjung
lama plak tuh
3 bulan
keja lak 24 jam,tmpt lak high risk
kesian kan?
so hargailah sket askare kita...hihihi(pelajaran moral tetiba*)

tapi yg tak besh,
muka aku dah sunburn naik bot laju nak mampos tuh
so cam udang kena bakar lah
tapi i still cunnnn..hihihi
sebab naik bot gi pulau2 yg kocik2 tuh...heli tak leh masuk!
best gak...macam citer gerak khas je naik bot..hahahaha

ape pon
doakan aku jgn jadi mereng sudah lah
dengar2 gossip org atasan..aku kena duk sini at least 2 tahun!!!
what the ....????!!
dapat anak sabah la bahhhhhh
hihi
tata


ni pic one of museum at Venice...aku stress je aku tgk pic honeymoon..huhu..2nd honeymoon please??

2 comments:

MNAS said...

u are the chosen one my dear! keep holding on..:)putih gebu la kalo dpt anak sabah bahhh..;p bleh i wat menantu..kihkih.

hamiDahRecKs said...

hihihi..beres..berbesan la kito.i hope do..i'll try my best.TQ MIMI!

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails