Tuesday, July 6, 2010

bau durian!!

salam

burrrpppp......
sendawa jer bau durian
tak suka tul!
tapi time makan tak ingat dunia
tu pon aku mkn 2 ulas jer
nak amik hati mak mertua...eh.mak mentua..which one is correct eh??
aku ngeri bila ingat calorie level dlm tiap ulas durian tu
pergghhhh!!



kalu dah nama yer mkn durian
means , aku kat kampung laki aku kat perak
ni tokey deghoyan , manggis , langsat ,jambu
hoho
sonang la kalu aku nak mkn manggis
fevret gua tuh
kan i ni ratu...so i pon suka makan ratu buah! =)
berbakul aku mkn manggis tadi..siap duk bersila kat atas lantai dapur mengadap pintu belakang
bukan aku segan nak mkn depan...
tapi sebab senang aku nak baling kulit manggis ke laman belakang umah
hahaha
org tak tau sebab belakang umah ade semak samun!
lagi satu bapak mertua aku nih rajin..suka menyapu kat bawah rumah ni
eheh
menantu hantu!!!


ni balik kampung laki jap
sebab nak wat kenduri doa selamat
sebab aku nanti nak ke Tawau
bukan aku mintak!
mother in law yg beriya2!
hihihi,,gasak le mak
buat lah kenduri ape pon
janji bukan saya yg memasak kannn
saya tolong memakan jer
sekali lagi title menantu hantu dipahat ke dahiku yg licin mulus nih!
heheh

bila ntah nak pi ke Tawau...??
aku pon dah naik pening
jap2 postpone,,jap2 nanti ni lah..tu lah
biasak lah..kalau dah melibatkan implikasi kewangan
gomen dah nak bankrap kut!
nk claim pon susah
gasak ko la pak najib n the gang...janji jgn jadi cam Greece!
tu pon ade possibility kita jadi camtu..
negara ni kocik ajo,,kome laie arif...
hihi,,dah kuor slang perak teman,,,

ape pon
sok menjamu durian dan manggis lagi lah
dah dusun tgh berbuah lebat
tak makan kang ,,nanti balik KL rugi plak
aku rase bukan dah tahap menjamu..tapi tahap nak tido ngn deghoyan pon leh!
lauk pauk pon mesti ade tempoyak
jangan nanti kentut pon bau durian
hahahahaha



ape pon, kawe kalu balik perak..mesti riiiiindu umah kat besut!
uwa...uwa...cepatla abe wey...nok kelik besut!!!

tata



ni lah dia rumah PIL saye,,silalah dtg kalau nk mkn durian free!

1 comment:

sayahappyslalu said...

hantar la kat aku sikit durian tu... hehe..

My Other Stories

Related Posts with Thumbnails